  • 1. Data: 2018-01-12 08:37:00
    Temat: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: p...@g...com

    http://www.rmf24.pl/raporty/raport-wypadek-premier-s
    zydlo/fakty/news-biegli-zrekonstruowali-przebieg-wyp
    adku-z-udzialem-limuzyny-,nId,2507236

    --Po uderzeniu w fiata, wjechał w drzewo z prędkością 30 kilometrów na godzinę.

    wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci ? producent jest
    w szoku :-)

    --Główne ustalenia udało się wykonać na podstawie zapisu monitoringu. W rządowej
    limuzynie - ze względów bezpieczeństwa - lokalizator GPS by wyłączony.

    oczywiscie po to kupujemy fure z rejestratorem zeby go pozniej nie uzywac :-)

  • 2. Data: 2018-01-12 09:08:22
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jan 2018 23:37:00 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    > wow ranni w topowej limuzynie Audi po stuknieciu przy tej predkosci
    > ? producent jest w szoku :-)

    Niektórzy myślą że powaga urzędu ich ochroni przed fizyką. A to we mgle
    lądują a to pasów nie zapinają...
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 3. Data: 2018-01-12 09:45:06
    Od: p...@g...com

    --Niektórzy myślą że powaga urzędu ich ochroni przed fizyką. A to we mgle lądują a to
    pasów nie zapinają...

    jest nowy premier i nowy minister wojny nawet nowy BOR wiec mozna powiedziec ze mamy
    nowe otwarcie :-) zobaczymy czy ucza sie na bledach poprzednikow

  • 4. Data: 2018-01-12 10:09:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 12 Jan 2018 00:45:06 -0800 (PST), w
    <c...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > nowy minister wojny nawet nowy BOR wiec mozna powiedziec ze mamy nowe otwarcie :-)
    zobaczymy czy ucza sie na bledach poprzednikow

    Ten minister wojny nie uczy się, to akurat na pewno :)

  • 5. Data: 2018-01-12 10:32:16
    Od: p...@g...com

    jest to wysoce prawdopodobne wiec numer 3 jest w opcji :-) Polska chyba staje sie
    jednym z lepszych klientow nawet afrykanscy kacykowie tak szybko nie wymieniaja aut

    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/565590,
    bor-kupilo-dwa-nowe-opancerzone-audi-a8-mercedes-odp
    adl-z-przetargu.html

  • 6. Data: 2018-01-12 10:46:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 12 Jan 2018 01:32:16 -0800 (PST),
    p...@g...com napisał(a):

    > Polska chyba staje sie jednym z lepszych klientow nawet afrykanscy kacykowie tak
    szybko nie wymieniaja aut

    Czasem myślę że dorwanie się do funkcji urzędnika rozum odbiera.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2018-01-12 11:50:23
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-01-12 o 08:37, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > oczywiscie po to kupujemy fure z rejestratorem zeby go pozniej nie uzywac :-)

    Lokalizator to nie rejestrator. A Ty jako prezydent/minister/itp
    chciałbyś żeby ktoś (np z innego kraju) monitorował Twoje ruchy?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2018-01-12 14:00:51
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    GPS to akurat odbiornik i raczej trudno monitorowac ruchy odbiornika co nie znaczy ze
    odbiornik moze archiwizowac dane do pozniejszego odtworzenia.

  • 9. Data: 2018-01-12 14:47:15
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > GPS to akurat odbiornik i raczej trudno monitorowac ruchy odbiornika co nie znaczy
    ze odbiornik moze archiwizowac dane do pozniejszego odtworzenia.

    Lokalizator GPS to nie to samo, co odbiornik GPS. Lokalizator umożliwia
    zlokalizowanie np. skradzionego pojazdu. Wysyła sygnał jak najbardziej.
    Tu masz przykład:
    http://lojack.pl/jak-dziala
    T.

  • 10. Data: 2018-01-12 14:49:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.01.2018 o 11:50, Miroo pisze:

    > Lokalizator to nie rejestrator. A Ty jako prezydent/minister/itp
    > chciałbyś żeby ktoś (np z innego kraju) monitorował Twoje ruchy?

    Wydaje mi się, że lokalizator ze swojego założenia służy do
    monitorowania lokalizacji pojazdu, a pochodną lokalizacji po czasie jest
    właśnie ruch:P

    Shrek