  • 61. Data: 2018-01-16 18:35:06
    Temat: Re: Jest winny, jest rekonstrukcja tylko ze tajna :-)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 23:06:20 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

    > --A obrażenia Szydło są takie jakich można się spodziewać w takim zderzeniu
    > jadąc bez pasów.
    >
    > pani premier miala zapiete pasy a dowodem jest wybuchnieta poduszka ktorej nikt nie
    widzial :-) chyba ze Audi jechalo 80 km/h I dzwieknelo w drzewo przy 50 km/h co
    stawia ich w niekorzystnej sytuacji jesli chodzi o wine ... wybor jest pomiedzy dwoma
    klamstwami wiec prosiaczki sa w potrzasku :-)

    Ja tam na zdjęciach widzę tylko zasuniętą czarną roletę na okno (bo
    rozumiem że mówimy o kurtynie).

    Zresztą nawet jeśli, to kurtyna zazwyczaj jest jedna na całą długość
    samochodu i odpalanie jej jeśli sterowane jest pasami, to którymikolwiek z
    przodu/tyłu.

    A tu jej wyraźnie nie ma ani z przodu ani z tyłu.

    Teoretycznie mogła jeszcze odpalić boczna, ale co to by miał być za
    algorytm żeby odpalać boczną, a nie odpalić kurtyny? ;)

    Bo u kierowcy chyba odpalona.

    Ale coś mi się wydaje że uderzenie było na tyle czołowe i na tyle słabe, że
    boczne poduszki się nie otworzyły.
    Bo przy silnych uderzeniach, boczne kurtyny odpalają bez względu na
    kierunek - co również sugeruje że jeśli nie otworzyła się kurtyna po żadnej
    stronie, to prędkość nie była jakaś duża.

  • 62. Data: 2018-01-16 22:56:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 10:28, Tomasz Pyra pisze:
    > Szydło, jadąc bez
    > pasów, skończyła z jakimiś tam minimalnymi obrażeniami, a nie na Powązkach.

    Gdyby się stało tak, jak w twojej hipotezie, to mówilibyśmy teraz
    przynajmniej o Wawelu, a nie jakichś tam Powązkach :)

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm