  • 1. Data: 2010-04-13 19:21:30
    Temat: Jeszcze o autorouterach - freerouting
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Żeby nie zginęło w poprzenim watku który wyrósl z innym tytułem.
    Grzebałem sobie w necie i nagle trach:

    http://www.freerouting.net/

    Co najlepsze działa w javie bezpośrednio ze strony, więc można od razu
    kliknąc i zobaczyć w akcji.

    Ktoś używał? Chwalą się ze współpracuje prawie ze wszytkim a przykładowe
    projkety wygladają całkiem do rzeczy.

  • 2. Data: 2010-04-13 19:56:43
    Temat: Re: Jeszcze o autorouterach - freerouting
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Sebastian Biały wrote:
    > http://www.freerouting.net/

    Płytke z poprzedniego watku (o płytkach z gamy) zrobił autorouting w
    około 2 minuty i prawidłowo przeniósł dane do Eagle. Hmmm... imponujace.
    Szkoda że nie jest opensource.