  • 1. Data: 2019-08-07 19:33:23
    Temat: Język Kogut
    Od: Borneq <b...@a...hidden.p>

    https://sourceforge.net/projects/kokogut/

    a tu przekonwertowany CVS na git:
    https://gitlab.com/proglang/kokogut

    interesujący projekt, warto by popromować.
    Czy Qrczak jeszcze zagląda do usenetu?

    Jak ja to widzę, co by się przydało:
    - instalka pod Windows
    - jakiś plugin do IDE, np. Intellij IDEA Community

    Czy działa na maszynie wirtualnej Javy czy własnej?

  • 2. Data: 2019-08-07 20:26:58
    Temat: Re: Język Kogut
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 7 sierpnia 2019 19:33:25 UTC+2 użytkownik Borneq napisał:
    > https://sourceforge.net/projects/kokogut/
    >
    > a tu przekonwertowany CVS na git:
    > https://gitlab.com/proglang/kokogut
    >
    > interesujący projekt, warto by popromować.
    > Czy Qrczak jeszcze zagląda do usenetu?

    Z tego co mi wiadomo, to raczej nie (już od prawie dekady)

    Ale ma profil na Quorze, na którym czasem coś napisze
    (choć raczej niewiele o programowaniu)
    https://www.quora.com/profile/Marcin-Kowalczyk-11

    > Jak ja to widzę, co by się przydało:
    > - instalka pod Windows
    > - jakiś plugin do IDE, np. Intellij IDEA Community
    >
    > Czy działa na maszynie wirtualnej Javy czy własnej?

    "Kokogut is an implementation of Kogut in Kogut itself. It translates Kogut source
    into C source, which is then compiled using a C compiler to produce an excecutable."
    http://kokogut.sourceforge.net/

  • 3. Data: 2019-08-07 21:05:22
    Od: Borneq <b...@a...hidden.p>

    W dniu 07.08.2019 o 20:26, g...@g...com pisze:
    > "Kokogut is an implementation of Kogut in Kogut itself. It translates Kogut source
    into C source, which is then compiled using a C compiler to produce an excecutable."
    > http://kokogut.sourceforge.net/

    To jeszcze ciekawiej i mi się podoba. Tylko jak rozwiązuje kwestię
    zwalniania pamięci?

  • 4. Data: 2019-08-07 22:39:03
    Od: Maciej Sobczak <s...@g...com>

    > To jeszcze ciekawiej i mi się podoba. Tylko jak rozwiązuje kwestię
    > zwalniania pamięci?

    O ile pamiętam dawne dyskusje z Qrczakiem, tam jest normalny GC.

  • 5. Data: 2019-08-08 15:24:51
    Od: fir <p...@g...com>

> [...]
    > - instalka pod Windows
    > - jakiś plugin do IDE, np. Intellij IDEA Community
    >
    > Czy działa na maszynie wirtualnej Javy czy własnej?

    warto wspomniec ze ja (jako user tej grupy) tez wymyslilem wlasny jezyk "c2" aka
    "hipermodulowe c" i wlasny kompilator o nazwie "furia" (ktory poki co ledwo dziala tj
    kompiluje bardzo proto kody ale do juz dzialajacych exe i od biedy mozen cos
    dzialajacego generowac)

    nie mam narazie jednak (od czerwca) na razie kompletnie sie tym zajmowac ze wzgledu
    na huragan problemow, rodzinnych, spadkowych i zdrowotnych (mega problematyczny czas
    w moim zyciu, nieststy)