  • 1. Data: 2020-01-10 21:06:09
    Temat: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

    Co za bieda mentalna

  • 2. Data: 2020-01-11 02:31:36
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: j...@j...org

    On Saturday, January 11, 2020 at 5:06:13 AM UTC+9, kk wrote:
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v
    >
    > Co za bieda mentalna

    Państwowa Inspekcja Pracy chce zakazu handlu w niedziele dla sklepów posiadających
    status placówek pocztowych oraz tych, które sprzedają głównie alkohol i artykuły
    spożywcze, ale także papierosy - ustalił portal prawo.pl. Oznaczałoby to nie tylko
    zamknięcie sklepów mających status placówek handlowych, ale także stacji benzynowych.

    Fajne.
    Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

  • 3. Data: 2020-01-11 06:14:15
    Od: Peter <p...@o...pl>

    W dniu 2020-01-10 o 21:06, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@biznes.interia.pl/a9v

    Super

  • 4. Data: 2020-01-11 06:50:32
    Od: "Bolemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik <j...@j...org> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

    Właśnie o to chodzi.
    Partia Watykańska ma już monopol na obrót gruntami,
    to może mieć monopol na handel paliwami w niedzielę i święta.

  • 5. Data: 2020-01-11 08:59:07
    Od: "BaX" <n...@g...com>

> [...]

    Oznaczałoby to nie tylko zamknięcie sklepów mających status placówek
    handlowych, ale także stacji benzynowych.

    Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy
    monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa
    trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

  • 6. Data: 2020-01-11 09:27:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.01.2020 o 08:59, BaX pisze:

    > Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy
    > monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa
    > trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

    Nie powstaną, ciepłepsy generują większy zysk niż paliwo.

  • 7. Data: 2020-01-11 09:44:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-11 o 08:59, BaX pisze:
    > Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy
    > monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa
    > trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

    BRAWO.

    CPN ma być CPENEM ;-) Jak chce handlować mydłem i powidłem to w
    niedzielę WON. ;-)

    I bardzo dobrze.

  • 8. Data: 2020-01-11 09:46:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-01-11 o 09:27, nadir pisze:
    > Nie powstaną, ciepłepsy generują większy zysk niż paliwo.

    Skoro są 3x droższe niż na mieście to pewnie że generują większy zysk.
    Normalne to to nie jest.

    Czyli podrożeje paliwo. Albo i nie podrożeje na stacjach na których
    obsługuje właściciel '=_

  • 9. Data: 2020-01-11 09:53:16
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ten patent napędu na wodę święconą spoczywa w lochach Watykanu, nawet Benedykt nie
    dał rady ujawnić.

    -----

  • 10. Data: 2020-01-11 10:27:51
    Od: p...@g...com

    Brednie.

    Ponieważ stacje benzynowe także sprzedają papierosy i alkohol, co więcej zmiany
    proponowane przez PIP w obecnej formie zdaniem Ptaszyńskiego oznaczałyby całkowity
    zakaz handlu, także na stacjach benzynowych.

    Zdaniem jakiegoś kołka ?

    Jednak PIP uważa, że należałoby wprowadzić zmiany w ustawie z 10 stycznia 2018 r.,
    "tak aby typowe placówki handlowe, które korzystają z wyłączenia spod zakazu handlu z
    uwagi na posiadany status placówki pocztowej, czy sklepy sprzedające głównie alkohol
    i artykuły spożywcze, ale posiadające w swoim asortymencie także wyroby tytoniowe,
    nie mogły prowadzić handlu w dni objęte zakazem handlu."

    Stacja paliw to ani jedno ani drugie wiec to typowo gówno news z Interii.