  • 11. Data: 2020-01-11 10:53:57
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-01-11 o 09:44, z pisze:

    > BRAWO.
    Srawo

    > CPN ma być CPENEM ;-) Jak chce handlować mydłem i powidłem to w
    > niedzielę WON. ;-)

    Megapisiorskie myślenie tylko o własnej dupie i katolskie życzenia
    nienawisci dla innych:>

    > I bardzo dobrze.

    Zamknąć wszystkie kościoły w niedzielę i TVPiS. Ludzie mieliby znacznie
    więcej czasu dla siebie rodziny a nie dla pojebów.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2020-01-11 11:27:23
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 02:31, j...@j...org wrote:

    > Państwowa Inspekcja Pracy chce zakazu handlu w niedziele dla sklepów posiadających
    status placówek pocztowych oraz tych, które sprzedają głównie alkohol i artykuły
    spożywcze, ale także papierosy - ustalił portal prawo.pl. Oznaczałoby to nie tylko
    zamknięcie sklepów mających status placówek handlowych, ale także stacji benzynowych.

    > Fajne.
    > Ale może w zamian zaczną powstawać stacje benzynowe przy kościołach?

    A to księża nie mają wolnego w niedzielę???

  • 13. Data: 2020-01-11 11:29:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-01-2020 o 08:59, BaX pisze:

    > Może w końcu powstaną normalne stacje paliw z paliwami, a nie sklepy
    > monopolowe/spożywcze/fastfoody gdzie dodatkiem jest paliwo, a zakup paliwa
    > trwa 15-20min bo gawiedź przyjechała na ciepłegopsa?

    I zapłaciłbyś tam o 20 gr więcej?
    Wątpię.

  • 14. Data: 2020-01-11 11:30:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-01-2020 o 09:46, z pisze:

    > Skoro są 3x droższe niż na mieście to pewnie że generują większy zysk.

    Niż na mieście to jest gdzie?
    W Ikei?
    Też podrożały.

    A gdzie indziej hot-dog francuski jest w podobnych cenach.

  • 15. Data: 2020-01-11 11:37:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 09:44, z wrote:

    > BRAWO.
    >
    > CPN ma być CPENEM ;-) Jak chce handlować mydłem i powidłem to w
    > niedzielę WON. ;-)
    >
    > I bardzo dobrze.

    I wróćmy do kartek oraz kolejek.

  • 16. Data: 2020-01-11 11:38:15
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę... do Partii Watykańskiej.
    Od: "Bolemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > A to księża nie mają wolnego w niedzielę???

    Partia Watykańska w niedzielę trzepie kasę.
    Dlatego eliminują galerie handlowe, żeby więcej ludzi
    przyszło z kasą do Partii Watykańskiej.

  • 17. Data: 2020-01-11 11:39:05
    Od: j...@j...org

    On Saturday, January 11, 2020 at 7:27:28 PM UTC+9, kk wrote:

> [...]
    benzynowych.

    > A to księża nie mają wolnego w niedzielę???

    Nie. W niedzielę jest czas strzyżenia owieczek, po odpoczynku od poniedziałku do
    soboty.

  • 18. Data: 2020-01-11 11:40:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 10:53, LordBluzg(R) wrote:

    > Zamknąć wszystkie kościoły w niedzielę i TVPiS. Ludzie mieliby znacznie
    > więcej czasu dla siebie rodziny a nie dla pojebów.

    No zdecydowanie. To duże instytucje w których ludzi zmusza się do pracy
    w niedziele a mogliby tutaj pisać.

  • 19. Data: 2020-01-11 11:49:57
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 09:27, nadir wrote:

    > Nie powstaną, ciepłepsy generują większy zysk niż paliwo.

    Może są potrzebne?

  • 20. Data: 2020-01-11 11:51:18
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-01-11 10:27, p...@g...com wrote:
    > Brednie.
    >
    > Ponieważ stacje benzynowe także sprzedają papierosy i alkohol, co więcej zmiany
    proponowane przez PIP w obecnej formie zdaniem Ptaszyńskiego oznaczałyby całkowity
    zakaz handlu, także na stacjach benzynowych.

    > Zdaniem jakiegoś kołka ?
    >
    > Jednak PIP uważa, że należałoby wprowadzić zmiany w ustawie z 10 stycznia 2018 r.,
    "tak aby typowe placówki handlowe, które korzystają z wyłączenia spod zakazu handlu z
    uwagi na posiadany status placówki pocztowej, czy sklepy sprzedające głównie alkohol
    i artykuły spożywcze, ale posiadające w swoim asortymencie także wyroby tytoniowe,
    nie mogły prowadzić handlu w dni objęte zakazem handlu."

    > Stacja paliw to ani jedno ani drugie wiec to typowo gówno news z Interii.

    No pewnie, że brednie, ale z tym dyskutujesz radośnie to może wcale nie
    takie brednie.