  • 71. Data: 2020-01-14 20:18:11
    Temat: Re: Już nie zatankujesz w niedzielę...
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 11 Jan 2020 01:27:51 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >Stacja paliw to ani jedno ani drugie wiec to typowo gówno news z Interii.

    Niektóre stacje mają status placówki pocztowej. Tak jak żabki. Możesz
    na nich odebrać lub nadać przesyłkę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 72. Data: 2020-01-14 20:21:12
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 11 Jan 2020 13:28:42 +0100, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    >Poranna msza o 6.-7. rano., wieczorna o 19.-20. (dla studentów o 21.).

    Ale tego nie opedza jeden klecha. U mnie w parafii jest ich chyba ze
    czterech. Chyba że chodzi o wiejskie parafie, ale tam chyba nie ma
    takiego rozstrzału nabożeństw.

  • 73. Data: 2020-01-14 20:34:39
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-14 o 20:21 +0100, j...@i...pl napisał:
    > Ale tego nie opedza jeden klecha. U mnie w parafii jest ich chyba ze
    > czterech. Chyba że chodzi o wiejskie parafie, ale tam chyba nie ma
    > takiego rozstrzału nabożeństw.

    Rozstrzał jest, ale natury geograficznej: rano człowiek prawi mszę w
    Nowej Wsi, w południe wskakuje na rower żeby opędzić pogrzeb w
    Podkopytkach Dolnych, a wieczorem msza w Starej Dąbrowie. Przynajmniej
    30 lat temu tak to wyglądało w mojej Kaszubskiej okolicy.

    Mateusz

  • 74. Data: 2020-01-14 22:20:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo pisze tak:

    > Jakieś sporadyczne przypadki. W mojej okolicy nic takiego nie ma,
    > było MOMO, też zlikwidowali.

    mój Shell jest przy Auchan i ma wzięcie. Wszystko działa, czysto, duży
    ładny wyświetlacz.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 75. Data: 2020-01-27 19:19:04
    Od: w...@g...com

    Orlen..... Płacę już ładnych parę tygodni,chwale sobie wygodę i nie muszę stać w
    kolejce po cieplegopsa ?