  • 1. Data: 2009-09-29 17:33:38
    Temat: Już się zaczęło...
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Aż dziwi mnie, że nikt o tym nie wspomniał, a temat do flejma jak znalazł ;)
    http://www.fotopolis.pl/index.php?n=9653
    Kompakty z wbudowanym telefonem !!!

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 2. Data: 2009-09-29 17:40:27
    Temat: Re: Już się zaczęło...
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 29 Sep 2009 19:33:38 +0200, "Paweł W." wrote:

    > Kompakty z wbudowanym telefonem !!!

    Zapomnieli o śrebrzystej kopułce do autoportretu ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 3. Data: 2009-09-29 18:06:42
    Od: Les <s...@p...fm>

    No nareszcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Pozdrawiam
    Les

  • 4. Data: 2009-09-29 18:09:31
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Zapomnieli o śrebrzystej kopułce do autoportretu ;-)

    Ale mogą w następnym modelu dać drugi ekran LCD z przodu ;-)))

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 5. Data: 2009-09-29 22:31:54
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    A mnie to akurat cieszy zupełnie serio.
    Komóra to jedyna rzecz którą prawie zawsze mam przy sobie. Mam w dupie
    wszystko inne co może telefon oprócz dzwonienia - za to możliwość
    skorzystania z wszystkiego co może normalny aparat tylko cieszy.
    Ileż to razy ku..wy się sypały jak coś genialnego na fotkę widziałem a
    aparatu nie miałem...
    Dziwne że dopiero teraz na to wpadli.

    MW

  • 6. Data: 2009-09-30 00:04:32
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    On Tue, 29 Sep 2009 20:09:31 +0200, "Paweł W." wrote:

    > Ale mogą w następnym modelu dać drugi ekran LCD z przodu ;-)))

    Co Ty, będą sprzedawać samoprzylepne kopułki jako dodatkowe akcesorie ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

    http://banggiang.net
    http://fotoplenery.eu

  • 7. Data: 2009-09-30 05:21:27
    Od: Marcin Bugajski <m...@z...pl>

    MW pisze:
> [...]
    > skorzystania z wszystkiego co może normalny aparat tylko cieszy.
    > Ileż to razy ku..wy się sypały jak coś genialnego na fotkę widziałem a

    Ja bym podszedł do tematu w inny sposób... mianowicie - w tym "czymś"
    musi być całkiem spora bateria - więc jako komórka - coś dla mnie ;-)
    Wszystkie nowe aparaty telefoniczne zazwyczaj padają mi po 3-4 dniach
    (dzwonię trochę więcej niz standard)... a tutaj może powinno być IMHO
    całkiem nieźle... a że przy okazji to coś foci... to ok.

    pozdrawiam

    Marcin

  • 8. Data: 2009-09-30 07:36:33
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 29 września 2009 (19:33:38) napisano:

    > Aż dziwi mnie, że nikt o tym nie wspomniał, a temat do flejma jak znalazł ;)

    Było o tym już pisane na tej grupie jakies 3-4 lata temu temu. Tylko
    ze pokazywany byl jakis aparat na fotach z japonskich targow.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej Kurkiewicz aka Sesjusz