  • 1. Data: 2014-01-07 17:37:11
    Temat: KAWASAKI KMX TŁumik
    Od: johny11palcow <jonatan.piotrzkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam. Rozpoczne niestety kolejny raz ten temat poniewaz w poprzednim nie
    bylo konkretnie sprecyzowanej odpowiedzi... otoz kupilem niedawno KMX'a i
    zastanawiam sie nad tym jak pozbyć sie orginalnego pierdzenia tej
    maszyny :) konkretnie chce sie dowiedziec czy znajde jakis tlumik lub
    koncowke ktora zmieni odglos mojego motorku na troche powazniejszy. Od
    razu mowie ze jesli ktos ma napisac zebym popatrzyl na allegro to niech
    wgl nic nie pisze... potrzebuje pomocy i odpowiedzi bardziej
    sprecyzowanej. wdzieczny bym byl tez za link czy cos. z gory dziekuje

  • 2. Data: 2014-01-07 18:23:02
    Temat: Re: KAWASAKI KMX T?umik
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2014-01-07 17:37, johny11palcow pisze:
> [...]
    > allegro to niech wgl nic nie pisze... potrzebuje pomocy i odpowiedzi
    > bardziej sprecyzowanej. wdzieczny bym byl tez za link czy cos. z gory

    Wystarczy wymienić silnik na czterosuwowy.Wymiana tłumika na coś
    "ładniej brzmiące" w cwajtakcie zazwyczaj łączy się ze znacznym spadkiem
    mocy.

    --
    Tomek

    Ducati 900SS
    Dniepr z wozem
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2014-01-07 21:09:12
    Temat: Re: KAWASAKI KMX TŁumik
    Od: johny11palcow <jonatan.piotrzkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    czyli w 2t nie ma takiej opcji ?

  • 4. Data: 2014-01-07 21:10:02
    Od: johny11palcow <jonatan.piotrzkowski@_NOSPAM_wp.pl>

    czyli w 2t nie ma takiej opcji ?

  • 5. Data: 2014-01-08 10:28:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-07 21:10, Użytkownik johny11palcow napisał:
    > czyli w 2t nie ma takiej opcji ?

    Jest, jest, trzeba tylko silnik wymienić na mający minimum pięć
    razy większą pojemność.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2014-01-08 13:03:32
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    >Jest, jest, trzeba tylko silnik wymienić na mający minimum pięć
    >razy większą pojemność.

    No tak to niestety wyglada. Juz przy 350 mozna cos wydziergac,
    najlepiej z "komora basowa" na koncu wydechu ale male pojemnosci
    brzmia najlepiej, kiedy sa dobrze wytlumione. Imglosniej tym bardziej
    pierdzaco i to z gatunku "pierdzenia smetnego".
    Taki lajf.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10