  • 1. Data: 2004-10-25 10:17:17
    Temat: KICHA !!! Neostrada w Pruszkowie !!! KICHA
    Od: "DR" <d...@w...pl>

    Ostrzegam chętnych na Internet oferowany przez TPSA w Pruszkowie.
    Od jakiś dwóch tygodni, mam zerowe transfery z Internetu.

    Na 0800 .... zgłaszam to systematycznie co dwa-trzy dni. Efekt jest taki, że
    dostaje informacje tylu:

    1. "port po Pana stronie jest ustawiony poprawnie"
    2. "restartowaliśmy port i z Naszej strony wszystko jest ok"

    No Panowie "Śmiechu Warte" takie zagrania. Z pewnych informacji, źródła,
    którego nie podam
    wiem, ze Pruszków jest połączony portem ATM ze szkieletem sieci TPSA, jego
    utylizacja jest równa 100%
    w godzinach od 6 rano do 24 !!!!
    Wiec jaki jest sens płacenia za Neostrade ?? Normalnie otwiera mi się
    scyzoryk w kieszeni !!!
    Jak można oszukiwać ludzi w ten sposób !?
    Podłączają masowo wszystkich jak leci, daja promocyjne oferty za małe
    pieniądze a w rezultacie
    klient dostaje jedno wielkie G.... !!!

    Nie polecam Neostrady w Pruszkowie. Zdalna praca po SSH nawet nie wchodzi w
    grę, bo wszystko stoi w miejscu.

    Pozdrowienie dla szanownych techników z TPSA, którzy twierdza, ze port jest
    ok i po naszej stronie jest wszystko dobrze !!
    Kłamstwo w żywe oczy, szkoda gadać. Taka rada Panowie. Może zamiast patrzeć
    na sam port dla pojedynczych modemikow,
    warto by raz na miesiąc przynajmniej popatrzeć jak ma się podpięcie takiej
    polki modemowej do całego szkieletu !
    Czy nie czas na powiększenie trankow by klienci nie byli nabijani w butelkę.
    Za stan obecny mojej Neo-640 nie zapłacił bym grosza, po dial-up chodzi to o
    wiele szybciej !!! No ale co robić, FAK przychodza caly czas i płacić
    trzeba.

    Papa-TPSA

  • 2. Data: 2004-10-25 10:41:32
    Temat: Re: KICHA !!! Neostrada w Pruszkowie !!! KICHA
    Od: "miab" <m...@f...pl>

    DR <d...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jego utylizacja jest równa 100%
    > w godzinach od 6 rano do 24 !!!!
    > Wiec jaki jest sens płacenia za Neostrade ??

    Normalnie, płacisz abonament za podłączenie, a że abonent akurat
    zajety czy nie odpowiada? Wszystko zgodnie z umową. Jaki masz
    gwarantowany CIR czy jak to się tam nazywa? Czy nie przypadkiem
    0(słownie zero)?

    Zgadza się.

    miab

  • 3. Data: 2004-10-25 10:59:12
    Od: "DR" <d...@w...pl>

    Użytkownik "miab" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zajety czy nie odpowiada? Wszystko zgodnie z umową. Jaki masz
    > gwarantowany CIR czy jak to się tam nazywa? Czy nie przypadkiem

    Nie słyszałem o takiej opcji jak CIR na Neo. Fakt, ze nie gwarantuja nic i
    to jest zalamujace.
    Dla tego ostrzegam tych co to chca sie podlaczyc, w mniejszych
    miejscowościach jest za pewne identycznie.

  • 4. Data: 2004-10-25 12:27:10
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    DR wrote:
    > butelkę. Za stan obecny mojej Neo-640 nie zapłacił bym grosza, po
    > dial-up chodzi to o wiele szybciej !!! No ale co robić, FAK
    > przychodza caly czas i płacić trzeba.

    jeżeli usługa od dłuższego czasu nie działa W OGÓLE to masz prawo żądać
    jej naprawienia (składaj reklamacje *na napierze* i z potwierdzeniem
    odbioru). I w ogóle nie powinno Cię interesować że "port działa". Usługa
    nie działa, więc reklamuj. W razie braku reakcji możesz z *dowodami
    złożenia reklamacji* udać się do UOKiK. O ile się orientuję, oni mają
    "bat" na TP SA.

    B.

  • 5. Data: 2004-10-25 14:38:03
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    my newsreader told me that DR wrote:
    > Ostrzegam chętnych na Internet oferowany przez TPSA w Pruszkowie.
    > Od jakiś dwóch tygodni, mam zerowe transfery z Internetu.

    Bo nie zapłaciłeś haraczu.

    --
    Free Software - find interesting programs and change them
    NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

  • 6. Data: 2004-10-25 17:47:47
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Jacek Popławski napisał:

    > Bo nie zapłaciłeś haraczu.

    moze limit wyczerpales ? i teraz masz 32Kbit/s

  • 7. Data: 2004-10-25 18:54:31
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Sied@r" <s...@C...safenet.pl> napisał w wiadomości

    > moze limit wyczerpales ? i teraz masz 32Kbit/s

    Na Neo 640 nie ma limitów!

    Pink

  • 8. Data: 2004-10-26 08:26:34
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Pink" <P...@W...op.pl> napisał(a):

    > Na Neo 640 nie ma limitów!

    Otoz sa, nieoficjalne, dla najciezszych pacjentow. Znane mi sa przypadki
    przekroczenia 80 GB, po ktorym do osobnika backupujacego internet
    zostalo wyslane pismo o nalozeniu na niego limitu do konca miesiaca.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 9. Data: 2004-10-26 08:50:03
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > Otoz sa, nieoficjalne, dla najciezszych pacjentow. Znane mi sa przypadki
    > przekroczenia 80 GB, po ktorym do osobnika backupujacego internet
    > zostalo wyslane pismo o nalozeniu na niego limitu do konca miesiaca.

    A to ciekawe - na jakiej niby podstawie?

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 10. Data: 2004-10-26 08:57:06
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> napisał(a):

    > A to ciekawe - na jakiej niby podstawie?

    Tego juz nie wiem i wiedziec nie chce.