  • 1. Data: 2015-03-27 10:10:34
    Temat: KK Citibank
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    Jak ktoś ma ichniejsze KK niech sprawdzi swoje ostatnie wyciągi.

    Dotyczy : Karty Kredytowe
    Szczegóły : Odsetki, Plan Spłat Ratalnych "Komfort"
    Message: Witam, mogę prosić o informację co to za odsetki na moim
    wyciągu? Spłacam kartę w terminie i kwocie całkowitej ;)
    Response: Szanowny Panie,

    Bardzo przepraszamy za powstałe niedogodności.
    Informujemy, że odsetki zostaną anulowane w ciągu najbliższych 2 dni.

    Z poważaniem,
    Citi Handlowy

    --
    radar

  • 2. Data: 2015-03-28 09:34:19
    Temat: Re: KK Citibank
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    o, tak są kwiatki, ja mam opłatę za wystawienie wyciągu którą mieli
    anulować i jakoś od 2 tygodni tego nie robią :)

    Wojtek

  • 3. Data: 2015-03-28 12:56:15
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    W dniu 2015-03-27 10:10, radar pisze:
    > Jak ktoś ma ichniejsze KK niech sprawdzi swoje ostatnie wyciągi.

    Też mam dopisane odsetki w kwocie 6 groszy mimo że spłata była 5 dni
    przed terminem. Wysłałem zapytanie, zobaczymy czy odpowiedzą to samo co
    Tobie.

  • 4. Data: 2015-03-28 20:10:28
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 28/03/2015 12:56, Dąbrowski wrote:

    > Też mam dopisane odsetki w kwocie 6 groszy mimo że spłata była 5 dni
    > przed terminem. Wysłałem zapytanie, zobaczymy czy odpowiedzą to samo co
    > Tobie.

    Już zwrócone. Wyciąg 25-ego -2,83 odsetek, 26-ego zwrot odsetek 2,83.

  • 5. Data: 2015-03-29 20:44:14
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2015-03-28 o 20:10, mx pisze:

    > Już zwrócone. Wyciąg 25-ego -2,83 odsetek, 26-ego zwrot odsetek 2,83.

    Właśnie. A ile osób się nie zorientuje??

    --
    radar