  • 1. Data: 2010-06-15 22:17:10
    Temat: [KTO MA RACJĘ POLICJA vs JA] Skręt w prawo na zielonej strzałce ze złego pasa ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Jak w temacie.

    Skręciło mi się w prawo z pasa przeznaczonego do jazdy w lewo.

    Miejsce: Warszawa, Jadę ulicą Chrobrego (jadę w stronę
    Dźwigowej). Dojeżdżam do skrzyżowania z Wałowicką (w prawo
    Wałowicka, w lewo Zdobnicza).

    Przede mną dwa pasy, pas po lewej do skrętu w lewo, i prawy pas
    do skrętu w Wałowicką i do jazdy na wprost w Dźwigową.

    Czerwone światło. Jako pierwszy stoi BUS na czerwonym ...
    dojeżdżam powoli do niego i widzę, że nie skręca w prawo mimo
    zielonej strzałki (nie sygnalizuje również takiego manewru) ...
    wjeżdżam na lewy pas i na zielonej strzałce tnę w prawo w
    wałowicką ... Z przeciwka jechała (sic!) policja. Tną za mną.

    POLICJANCI:

    - popełnił pan dwa wykroczenia: 1. przejechanie skrzyżowania na
    czerwonym świetle. 2. Skręt nie z tego pasa.

    JA:
    - popełniłem jedno wykroczenie - skręt w prawo z pasa
    przeznaczonego do jazdy w lewo.

    POLICJA: Przyjmujesz Pan komplecik?

    JA: Przyjmuję za "pas" ale za "czerwone" to już nie.

    Motywacja policjanta: czerwona strzałka w prawo nie dotyczy
    jazdy z lewego pasa ...

    Wobec tego mandatu nie przyjąłem. Ponoć są tam jakieś kamerki
    etc ... więc jeśli są to raczej "świecenie" się zielonej
    strzałki wybronię ... jeśli nie, to już tylko słowo przeciwko słowu.

    6008

  • 2. Data: 2010-06-18 18:30:34
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 15 Cze, 22:17, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do
    motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.ph
    p?uid=5356008

    mogliby zatrzymać Ci prawo jazdy, tak dla nauki , ew. jakiś egzamin na
    prawo jazdy tak dla przypomnienia przepisów- nigdy nie zawadzi. Jak ja
    nie lubię takich "cfaniaków"

  • 3. Data: 2010-06-18 21:19:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tadek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    >mogliby zatrzymać Ci prawo jazdy, tak dla nauki , ew. jakiś egzamin na
    >prawo jazdy tak dla przypomnienia przepisów- nigdy nie zawadzi. Jak ja
    >nie lubię takich "cfaniaków"

    A ja takich kapeluszników, co to wyżej srają niż dupę mają.
    PLONK