    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: KVM ATEN CS22U po włączeniu zasilania
    Date: Thu, 10 Jan 2019 00:37:24 +0100

    Czy ktoś używa(ł) KVM-a ATEN CS22U?
    Czy w przypadku jednoczesnego włączenia zasilania obu komputerów
    przełączy sygnały na 1. czy 2. komputer (oznaczenia ilością kropek
    przy diodach wskazujących aktywny komputer), czy pamięta który był
    aktywny ostatnio przed wyłączeniem zasilania?
    Nie znalazłem w opisie, może źle szukałem.
    W praktyce w razie potrzeby wystarczy zamienić kable do komputerów
    (USB bo VGA nie będą używane) ale jest potrzeba by to wiedzieć.
    W przypadku włączenia jednego komputera rozumiem, iż jest na tyle
    inteligentny, że właśnie jego uzna za aktywny.

    Arek