eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKVM, ale trochę inaczej... obraz z komputera na wielu telewizorach › KVM, ale trochę inaczej... obraz z komputera na wielu telewizorach
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: KVM, ale trochę inaczej... obraz z komputera na wielu telewizorach
    Date: Thu, 17 Nov 2011 09:50:51 +0100

    Witam

    Ja troszeczkę OT, ale jak nie tu, to nie wiem gdzie znajdę osoby co
    znają rozwiązanie..

    Potrzebuję do jednego komputera podpiąć 5 telewizorów, tak aby na każdym
    był ten sam obraz. Dla utrudnienia, telewizory te są w różnych
    lokalizacjach, ale w ramach tego samego budynku, tej samej sieci LAN.

    Odpada ciągnięcie nowych przewodów, sygnał musi iść po skrętce.
    Myślałem aby użyć 5 urządzeń KVM over IP + jakiś replikator portów VGA,
    albo nawtykać do komputera karty graficzna na PCI.
    Ale cena tych KVM over IP trochę odstrasza.

    Telewizory LCD, część już mam, resztę trzeba dokupić. Niestety te co mam
    nie mają wejścia LAN, chociaż nie wiem czy taki port by coś pomógł..

    Wymagana jest dość dobra rozdzielczość, ale HD nie jest warunkiem
    koniecznym.

    Są takie urządzenia? Jak się one mogą nazywać, bo nie wiem jak nakarmić
    googla? Czy może jestem skazany na rzeźbę z tymi KVM?

    Pozdrawiam
    Rafał