  • 1. Data: 2012-10-17 09:49:36
    Temat: Kabel MicroUSB AB
    Od: "PP" <p...@w...pl>

    Witam
    Poszukuję kabla jak wyżej do kamery Panasonica HDC-SD900, kabelek ma z dwu
    stron wtyki MicroUSB, z jednej strony A z drugiej B, kabel A różni się od B
    tym że ma zwarte nogi 4 i 5 co konieczne jest do obsługi nagrywarki DVD.
    Eewntualnie może być z jednej strony MicroUSB A a z drugiej klasyczne USB.
    Uczyniłem taki kabel samodzielnie ale sprzęt nieco drogi i boję się by przy
    używaniu nie zrobić zwarcia.
    Piotr

  • 2. Data: 2012-10-17 09:53:36
    Temat: Re: Kabel MicroUSB AB
    Od: "PP" <p...@w...pl>

> [...]
    > Eewntualnie może być z jednej strony MicroUSB A a z drugiej klasyczne USB.

    Of korz Mini USB :)
    Piotr