  • 1. Data: 2018-10-29 09:39:04
    Temat: Kable do laptopów jak opanowac?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Mam stosunkowo małe mieszkanie.
    Stół do tego dwa laptopy z dwiema ładowarkami
    Plus kable do telefonów. Żona ma telefon z usb-c ja jeszczo micro.
    Wiec kolejne kable walają się po podłodze.

    ma ktoś w domu to opanowane?
    czy po prostu czekać na ładowane indukcyjnie laptopy?

    stacja dokująca byłaby może rozwiązaniem
    tylko wtedy nie można siąść na sofie z kompem no i stół
    czasami służy do jedzenia a czasami do odrabiania lekcji

  • 2. Data: 2018-10-29 12:15:11
    Temat: Re: Kable do laptopów jak opanowac?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-10-29 o 09:39, Bolko pisze:
    > Mam stosunkowo małe mieszkanie.

    Mam to samo

    Myślę że dramatyzujesz. :-)
    U mnie w "okolicach" biurka:
    Blaszk PC + 2 monitory, laptop, drukarka, lampka, stacja na dyski,
    magnetowid, magnetofon, skaner, router sieciowy, małe komuny +
    wzmacniacz, dekoder UPC, telewizor 32" nad tym wszystkim na ścianie +
    wszystkie potrzebne kable i ładowarki w listwach pod biurkiem...

    Tak wiem... To wszystko pożera prąd ok 280 W.(właśnie się zlicza czy w
    tygodniu pociągnie tyle co lodówka) :-)
    Kombinuje czego mogę się pozbyć ale nic mi nie przychodzi do głowy.
    Kable staram się żeby nie straszyły w miarę możliwości

  • 3. Data: 2018-10-29 14:01:48
    Od: ń <j...@g...com>

    Szansa to jedna wspólna ładowarka do 2 - 3 sprzętów.
    Stacja ma sens o tyle, że kable idą zwykle do tyłu (choć to też nie jest regułą,
    sprawdź), a w notkach projektanci upieraja się na "jeża".
    Jedna wspólna stacja na 2 - 3 laptopy może mieć sens - tym bardziej, że poleasingowe
    doki są śmiesznie tanie.

  • 4. Data: 2018-10-29 14:53:32
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 29.10.2018 o 09:39, Bolko pisze:
> [...]
    > Wiec kolejne kable walają się po podłodze.
    >
    > ma ktoś w domu to opanowane?
    > czy po prostu czekać na ładowane indukcyjnie laptopy?

    Około 5 lat temu kupowałem szefowi jakiegoś della, który miał ładowanie
    indukcyjne.

    > stacja dokująca byłaby może rozwiązaniem
    > tylko wtedy nie można siąść na sofie z kompem no i stół
    > czasami służy do jedzenia a czasami do odrabiania lekcji

    A telefony muszą być podłączone do komputera? Nie można ich w innych
    miejscach ładować z ładowarek? Przecież ładowanie zwykłą ładowarką przy
    obecnych telefonach jest sporo szybsze.

  • 5. Data: 2018-10-30 11:22:56
    Od: ń <k...@t...sie>

    No ale przecież nie z odległości 2 metrów do gniazdka ;-)

    -----

  • 6. Data: 2018-10-30 11:26:54
    Od: BQB <a...@s...com.invalid>

    W dniu 30.10.2018 o 11:22, ń pisze:
    > No ale przecież nie z odległości 2 metrów do gniazdka ;-)
    >

    > -----

    Nie, miał podstawkę do niego i jak na niej kładł, to ten się ładował.
    Miał też wysyłanie obrazu przez wifi i ZTCP był w komplecie do tego
    odbiornik który pod monitor się podłączało.

  • 7. Data: 2018-10-30 13:48:58
    Od: ń <k...@t...sie>

    Poważniejszą robotę rozkładam na łóżku ;-)

    -----