  • 1. Data: 2020-02-11 10:06:18
    Temat: Kamera LTE na działce
    Od: a...@g...com

    Szanowni,

    na działce mam dobry transfer LTE z OPrange i T-Mobile: 15mbps w dół i 5mbps w górę.
    Kamera potrzebuje realnie 100kbps w górę, ale pytanie jest, jaką usługę kupić dla
    modemu LTE, aby było możliwie tanio?
    Pakiety na kartę ? Abonament ?
    Aero2 nie ma.

    Ukłony,
    rkr

  • 2. Data: 2020-02-11 20:20:14
    Temat: Re: Kamera LTE na działce
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-02-11 o 10:06, a...@g...com pisze:
> [...]
    górę. Kamera potrzebuje realnie 100kbps w górę, ale pytanie jest, jaką usługę kupić
    dla modemu LTE, aby było możliwie tanio?

    Po co Ci LTE? 100 kb/s to uzyskasz na GPRS, czyli w praktyce dowolnym
    współczesnym systemem GSM.

    --
    MN

  • 3. Data: 2020-02-11 20:47:14
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-02-11 10:06, a...@g...com wrote:
> [...]
    górę. Kamera potrzebuje realnie 100kbps w górę, ale pytanie jest, jaką usługę kupić
    dla modemu LTE, aby było możliwie tanio?

    Ja bym zawarł jakąś umowę dla modemu LTE z firmą ochroniarską coby go
    nie ukradli razezm z kamerką :-)

  • 4. Data: 2020-02-11 21:38:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Pakiety na kartę ? Abonament ?
    kartę sim z internetem orange np 100, 200, 300, 500 giga z allegro. jak
    się sprawdzi - będziesz liczył koszta dalej. jak nie - nie będzie
    problemu z niepotrzebnym internetem.

    ToMasz

  • 5. Data: 2020-02-11 22:52:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    górę. Kamera potrzebuje realnie 100kbps w górę, ale pytanie jest, jaką usługę kupić
    dla modemu LTE, aby było możliwie tanio?

    ale chcesz tylko podglądać od czasu do czasu czy nagrywać na rejestrator
    w domu, aby zobaczyć co za królik wczoraj marchewkę wykopał?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2020-02-12 08:13:18
    Od: p...@g...com

    --ale chcesz tylko podglądać od czasu do czasu czy nagrywać na rejestrator
    w domu, aby zobaczyć co za królik wczoraj marchewkę wykopał?

    w domu nie bo wtedy musialby ciagle pchac dane ... na dzialke (jesli cos
    wartosciowego jest) lepiej dokupic chmure wtedy nawat jak zawina kamere i modem LTE
    nagranie sie zachowa :-)

  • 7. Data: 2020-02-12 20:41:09
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-02-12 o 08:13, p...@g...com pisze:
> [...]
    wartosciowego jest) lepiej dokupic chmure wtedy nawat jak zawina kamere i modem LTE

    Też metoda. 1 giga chmurki starczy pewnie.
    Ja mam 450 metrów i ciepło się zrobi to będę walczył z radiolinią.
    Kamera jest, NAS z rejestratorem jest, osobna odseparowana sieć jest.
    Brak abonamentu.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2020-02-13 01:19:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Irokez" 5e4454d0$0$31100$6...@n...neostrada.pl

    > Ja mam 450 metrów i ciepło się zrobi to będę walczył z radiolinią.

    Jeśli drzewa (lub podobne przeszkody) przesłaniają -- nie
    warto walczyć. Jeśli nie przesłaniają -- też ;) nie warto
    walczyć, bo wówczas łączność jest bez walki...

    Na 450 m można mieć dobrą łączność nawet po odbudynkowych
    odbiciach bez wzajemnej widoczności anten.

    --