  • 1. Data: 2019-10-13 19:28:00
    Temat: Kamera cofania jeszcze raz
    Od: z <...@...pl>

    Zakupiłem taką kamerę:
    https://allegro.pl/oferta/kamera-samochodowa-kamera-
    cofania-dzien-noc-8209078639

    Albo jej podróbę bo w tańszej cenie ;-)
    Jestem z niej bardzo zadowolony choć trochę duża. Ale ma w końcu ok 100
    stopni kąta widzenia.

    Niestety po zmroku obraz zaczyna być prześwietlony. Jakby waliło
    halogenami i przez taką "mgłę" g...o widać.
    Próbowałem zasłonić podświetlenie tablicy, zasłoniłem taśmą te ledy
    "podczerwone" bo myślałem że to one prześwietlają obraz.
    Nie ma różnicy. Co robię nie tak?
    Monitor z tych tanich za 70 zł.
    Działa dobrze nawet w szarówce ale jak już się porządnie ściemni to
    tylko biała plama na monitorze.

  • 2. Data: 2019-10-13 21:09:57
    Temat: Re: Kamera cofania jeszcze raz
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-10-13 o 19:28, z pisze:
> [...]
    > Próbowałem zasłonić podświetlenie tablicy, zasłoniłem taśmą te ledy
    > "podczerwone" bo myślałem że to one prześwietlają obraz.

    Najprawdopodobniej próbujesz użyć CMOS'a tam gdzie powinna być kamera
    CCD bez tych śmiesznych ledów w koło próbujących choć trochę nadrobić
    to, do czego CCD wystarczy światło cofania auta i blask księżyca,
    pobliska latarnia, łuna latających świetlików czy lampka w oddalonym
    mieszkaniu.

    zdrówko.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2019-10-13 22:45:54
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jestem z niej bardzo zadowolony choć trochę duża. Ale ma w końcu ok 100
    > stopni kąta widzenia.

    a jak sobie radzisz z syfem na niej? nie masz problemu z błotem i
    mgiełką brudnej wody z asfaltu?

  • 4. Data: 2019-10-13 23:14:32
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-10-13 o 22:45, sirapacz pisze:
    > a jak sobie radzisz z syfem na niej? nie masz problemu z błotem i
    > mgiełką brudnej wody z asfaltu?

    Napiszę po zimie.
    Sądzę że myjka za 5 zł raz na miesiąc w moim przypadku wystarczy ;-)
    Jak będę przecierał szmatką tylne lampy żeby nie dostać mandatu to i
    przejadę po kamerce ;-)
    Obraz na prawdę dobry. Gorszy ten "rozblask"

  • 5. Data: 2019-10-13 23:44:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.10.2019 o 19:28, z pisze:
> [...]
    > Nie ma różnicy. Co robię nie tak?
    > Monitor z tych tanich za 70 zł.
    > Działa dobrze nawet w szarówce ale jak już się porządnie ściemni to

    daj fotkę z tego co jest nieteges. ja mam kamerę za 25zł i raczej w nocy
    mam za ciemno.

  • 6. Data: 2019-10-14 09:18:11
    Od: "T." <k...@i...pl>

> [...]
    > Nie ma różnicy. Co robię nie tak?
    > Monitor z tych tanich za 70 zł.
    > Działa dobrze nawet w szarówce ale jak już się porządnie ściemni to

    Może warto zadać takie pytanie sprzedającemu? Ciekawe, co by poradził...
    T.

  • 7. Data: 2019-10-21 11:52:11
    Od: z <...@...pl>

    Odgrzewam do skutku ;-)
    Stwierdziłem że gdy silnik nie pracuje czyli napięcie jest 11 V z hakiem
    to kamera działa poprawnie.
    "Poświata" pojawia się po odpaleniu i wzroście napięcia pewnie gdzieś
    13-14 V. Szukać jakiegoś stabilizatora napięcia?

  • 8. Data: 2019-11-22 18:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik z ...@...pl ...

> [...]
    > "Poświata" pojawia się po odpaleniu i wzroście napięcia pewnie
    > gdzieś 13-14 V. Szukać jakiegoś stabilizatora napięcia?

    A moze po prostu reklamuj u sprzedawcy i zamow nowa?

    --
    Pozdrawia... Budzik