  • 1. Data: 2017-08-22 15:50:14
    Temat: Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Dojrzałem do zakupu kamerki. Nie mam z tym żadnego doświadczenia i to
    będzie moja pierwsza. Ponieważ ma to być do auta firmowego, więc limit
    ceny mam ustalony na 600 zł.
    Nie chciałbym się uczyć na własnych błędach, więc pytam Kolegów lepiej
    znających temat: co radzicie kupić?
    Z tego, co czytam, to jakość obrazu powinna pozwolić na odczytanie
    numeru rejestracyjnego (także w gorszym oświetleniu) oraz przydatne są
    funkcje G-sensor.
    Podoba mi się rozwiązanie kamery w lusterku wstecznym, jak w modelu
    Xblitz Park View, ale czytam opinie, że ten model nie jest zbyt dobry.
    Podrzućcie jakieś propozycje.
    TIA
    Jacek

  • 2. Data: 2017-08-22 16:54:02
    Temat: Re: Kamera - rejestrator, co jest teraz na topie?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-22 15:50, Jacek wrote:
> [...]
    > Podoba mi się rozwiązanie kamery w lusterku wstecznym, jak w modelu
    > Xblitz Park View, ale czytam opinie, że ten model nie jest zbyt dobry.

    G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2017-08-22 17:00:44
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 16:54, quent pisze:

    > G1WH za jakieś 200 z hakiem bodaj.

    Podobno jest dużo podróbek.

  • 4. Data: 2017-08-22 17:01:32
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-22 17:00, t-1 wrote:

    > Podobno jest dużo podróbek.

    tego nie wiedzialem. Mam i jestem b. zadowolony

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-08-22 17:15:39
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2017-08-22 o 17:01, quent pisze:

    > tego nie wiedzialem. Mam i jestem b. zadowolony

    Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo,
    że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 6. Data: 2017-08-22 17:21:00
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-22 17:15, Dykus wrote:
    > Witam!

    > Nigdy nie zdarzyło Ci się, że kamera podczas jazdy się wyłączyła? Albo,
    > że data i godzina się "wyzerowała"? Jak długo i często używasz?

    Nigdy nic takiego nie miało miejsca.
    używam na co dzień od ok 6 mies.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 7. Data: 2017-08-22 17:21:46
    Od: quent <x...@x...com>

    Mało tego. Kupowałem razem z kumplem i On też nie zgłaszał mi żadnych
    uwag :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2017-08-22 17:27:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz kupic dwadziescia takich jak mam. No chyba ze zawodowo wesela krecisz.

  • 9. Data: 2017-08-22 17:58:03
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 22.08.2017 o 15:50, Jacek pisze:
    > Dojrzałem do zakupu kamerki. Nie mam z tym żadnego doświadczenia i to
    > będzie moja pierwsza. Ponieważ ma to być do auta firmowego, więc limit
    > ceny mam ustalony na 600 zł.

    W tej cenie najlepszy wybór:

    http://www.wideorejestratory24.pl/kamera-samochodowa
    -viofo-a119s-gps

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 10. Data: 2017-08-22 19:31:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 15:50, Jacek pisze:
> [...]
    > Podoba mi się rozwiązanie kamery w lusterku wstecznym, jak w modelu
    > Xblitz Park View, ale czytam opinie, że ten model nie jest zbyt dobry.

    Zależy, czego oczekujesz. Zwykle w sprzęcie elektronicznym jest trochę
    bajerów, z których... się nie korzysta :-)
    Jak mam super miodzio kamerkę, ma tylko jeden problem - przy swojej
    niesamowitej jakości nagrań potrafi się sfokusować na brudzie na szybie,
    a nie na prawidłowym obrazie za szybą. I cała ta jakość jest mało
    przydatna w takiej sytuacji.
    Filmiki testowe są nagrywane przy idealnie wyczyszczonych szybach -
    bierz to pod uwagę.
    W gruncie rzeczy uważam, że ważna jest rozdzielczość i jakość. Nie
    zawsze te parametry idą w parze - trzeba sobie porównać na żywym materiale.
    W swojej kamerce mam niby asystenta pasa ruchu i ostrzeganie przed
    zbliżeniem do poprzedzającego auta, ale to reklamowa ściema - te funkcje
    nie działają prawidłowo (ostrzega, jak już się zmieniło pas, a jazda
    trzypasmową jezdnią środkowym pasem to jedno wielkie komunikowanie
    ostrzeżeń). Wyłączyłem.
    Kamera YI Dash cam. Jakość naprawdę niezła.
    T.