  • 1. Data: 2017-08-23 11:00:39
    Temat: Kamera - rejestrator z ostrzeganiem o radarach
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Proszę nie bić za to, że kolejny raz pytam o kamerkę ;-)
    Koledzy poradzili mi kila typów i jeszcze znalazłem kamerę o dobrych
    opiniach Truecam A7S:
    https://ekamery.com/24-truecam-a7s
    Podobno fajnie działa ostrzeganie o radarach, a to by mogło być przydatne.
    Warto się w to pchać?
    W tej chwili waham się między G1WH a Truecam A7S
    Jacek

  • 2. Data: 2017-08-23 12:20:56
    Temat: Re: Kamera - rejestrator z ostrzeganiem o radarach
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Warto się w to pchać?
    > W tej chwili waham się między G1WH a Truecam A7S

    a po kiego grzyba ci ostrzeganie przed czymś o czym inforują znaki?
    Janosika to jeszce zrozumiem ale taki cos działające na jakiejś statycznej
    bazie nie wiadomo kiedy i przez kogo aktualizowanej?
    Ja bym się nie zastanawiał... i brał G1W;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2017-08-23 12:37:42
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.08.2017 o 12:20, tck pisze:

> [...]
    > statycznej bazie nie wiadomo kiedy i przez kogo aktualizowanej?
    > Ja bym się nie zastanawiał... i brał G1W;)
    Hmm...
    Janosika miałem kilka lat temu i odinstalowałem, bo mi jakoś nie pasował.
    Może teraz się poprawił i trzeba spróbować.
    Co do znaków, to jest tego na tyle dużo nawalone, że nie sposób
    wszystkich ogarnąć. Kiedyś tu pisałem, że liczyłem znaki i na odcinku
    kilkunastu km naliczyłem coś koło 200, więc szansa, że bez wspomagania
    się jakiś przegapi u uciesze ITD jest całkiem spora.
    Jacek

  • 4. Data: 2017-08-23 18:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

> [...]
    > kilkunastu km naliczyłem coś koło 200, więc szansa, że bez wspomagania
    > się jakiś przegapi u uciesze ITD jest całkiem spora.

    Znaki jak znaki, o wystawionej suszarce znak nie poinformuje a yanosik juz
    tak.
    Moze przerób jakas komórke do roli rejestratora z yanosikiem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 5. Data: 2017-08-23 20:47:02
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-23 o 18:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > Znaki jak znaki, o wystawionej suszarce znak nie poinformuje a yanosik juz
    > tak.
    > Moze przerób jakas komórke do roli rejestratora z yanosikiem?

    Yanosik DVR:

    https://yanosik.pl/yanosik-dvr-rewolucja-na-drodze

    Ale wygląda, jakby był wycofywany z rynku.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam