  • 1. Data: 2017-06-15 11:16:16
    Temat: Kamera termowizyjna z chin co to warte ?
    Od: ewrrwe <k...@a...pl>

    Witam

    Jako że rozpada mi się juz mój pirometr jeszcze działa mimo że zaliczył
    kilka upadków z wysokości. Niestety włącza się w nim jakieś zabezpieczenie i
    czasem się buntuje. Miałem kupić nowy jednak wpadłem na pomysł
    kupienia kamery termowizyjnej zamiast pirometru i jak zwykle mam dylemat
    co kupić. Na aliexpres jest takie cuś
    https://pl.aliexpress.com/item/flir-sell-hot-Infrare
    d-Thermal-Camera-manufacturer-flir-camera/3236503628
    0.html
    i jak to ma się do https://www.testo.com/pl-PL/testo-865/p/0560-8650. Może
    nie warto przepłacać? Interesuje mnie kamera z fakturą VAT do 5000zł
    wiem że to nie dużo ale jak narazie niemam wielkich wymagań. Sprzętu z
    chin nie mogę odliczyć od podatku więc kwota jaką moge wydać to max
    2500zł. Zakres temperatur w jakich działam to +100 stopni do -30 stopni.
    Może jest jakieś forum o kamerach gdzie mógł bym się czegoś dowiedzieć?

  • 2. Data: 2017-06-15 11:18:02
    Temat: Re: Kamera termowizyjna z chin co to warte ?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-15 11:16, ewrrwe wrote:
> [...]
    > 2500zł. Zakres temperatur w jakich działam to +100 stopni do -30 stopni.
    > Może jest jakieś forum o kamerach gdzie mógł bym się czegoś dowiedzieć?

    flir e4 kosztuje 3768 brutto a da sie z niego zrobic e8 bo sprzetowo sie
    nie roznia, mam, dziala

    http://www.eevblog.com/forum/thermal-imaging/flir-e4
    -thermal-imaging-camera-teardown/

    co do chinczyka - nie mialem w rece wiec sie nie wypowiadam, ale cena
    wyglada dosyc ladnie, byc moze zbyt ladnie jak na przyzwoite urzadzenie

  • 3. Data: 2017-06-15 11:28:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 11:16, ewrrwe pisze:
> [...]
    > 2500zł. Zakres temperatur w jakich działam to +100 stopni do -30 stopni.
    > Może jest jakieś forum o kamerach gdzie mógł bym się czegoś dowiedzieć?

    Np. rozdzielczość detektora chińczyka to 3600 punktów 60x60 pikseli,
    droższej 19200 punktów 160x120.
    Ale w stosunku do pirometru jednopunktowego to postęp.

  • 4. Data: 2017-06-15 11:43:58
    Od: ewrrwe <k...@a...pl>

    m4rkiz wrote:

    > e8

    Jeśli uda się z tego zrobić e8 to ok bo testo ma rozdzielczość detektora
    160 x 120 pikseli a e4 80 x 60 px , dzięki za post postaram się
    doszkolić by nie kupić drogo szajsu.

  • 5. Data: 2017-06-15 11:51:37
    Od: ewrrwe <k...@a...pl>

    A taka na usb nawet niewiedziałem że jest takie cuś rozdzielczość spora
    i temperatury też :
    https://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=1390536&rd
    eocl=1&rdetpl=desktop_productpage&rdebox=box3

  • 6. Data: 2017-06-15 12:14:35
    Od: Arkadiusz Kaczmarek <kaczor@to_wytnij.hot.pl>

> [...]
    > nie warto przepłacać? Interesuje mnie kamera z fakturą VAT do 5000zł
    > wiem że to nie dużo ale jak narazie niemam wielkich wymagań.

    Zobacz tu http://www.thermal.com/
    Mam i używam RevealXR FASTFRAME - zajefajne
    Dostaniesz je w Conradzie.

  • 7. Data: 2017-06-15 14:53:42
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 15.06.2017 o 12:14, Arkadiusz Kaczmarek pisze:

    d-Thermal-Camera-manufacturer-flir-camera/3236503628
    0.html

    > Zobacz tu http://www.thermal.com/
    > Mam i używam RevealXR FASTFRAME - zajefajne
    > Dostaniesz je w Conradzie.

    jaka kamera jest wbudowana w ten telefon?

    https://www.youtube.com/watch?v=4kawFJeUmxI

    Czy do czegoś technicznego się nadaje?

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2017-06-15 15:42:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Jun 2017 11:16:16 +0200, ewrrwe <k...@a...pl> wrote:
    > Sprzętu z chin nie mogę odliczyć od podatku
    A to dlaczego?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-06-15 17:23:55
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-15 o 11:51, ewrrwe pisze:
    > A taka na usb nawet niewiedziałem że jest takie cuś rozdzielczość spora
    > i temperatury też :
    > https://www.conrad.pl/?websale8=conrad&pi=1390536&rd
    eocl=1&rdetpl=desktop_productpage&rdebox=box3

    A ifona do tego to gratis dają ;)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 10. Data: 2017-06-15 19:48:30
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 17:24:02 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:
    eocl=1&rdetpl=desktop_productpage&rdebox=box3

    > A ifona do tego to gratis dają ;)

    Nie, ale wersje androidowe tez sa. Ale tak czy siak drogie i do tego ich
    oprogramowanie jest nieco wybredne nie z kazdym smartfonem dziala...