  • 1. Data: 2018-01-15 10:32:43
    Temat: Kamera to inwestycja :-)
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=b0iVzSPWVKw

    niesportowe zachowanie niestety po raz kolejny

  • 2. Data: 2018-01-15 14:33:52
    Temat: Re: Kamera to inwestycja :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >https://www.youtube.com/watch?v=b0iVzSPWVKw
    >niesportowe zachowanie niestety po raz kolejny

    Stukniecie bylo ?

    Bo z jednej strony moze i niesportowe, a z drugiej - odstep nalezy
    dostowac ...

    J.

  • 3. Data: 2018-01-15 14:59:08
    Od: p...@g...com

    --Stukniecie bylo ?

    az w kierownice czolem uderzylem, tu prosze jest slad panie wladzo :-)

    --Bo z jednej strony moze i niesportowe, a z drugiej - odstep nalezy dostowac ...

    teraz jeszcze podaj jakis bzdetny powod do tego heblowania i bedzie git :-)

  • 4. Data: 2018-01-15 15:06:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2018 o 14:33, J.F. pisze:

    > Stukniecie bylo ?
    >
    > Bo z jednej strony moze i niesportowe, a z drugiej - odstep nalezy
    > dostowac ...

    A z trzeciej należy nei powodować zagrożeń. Więc jak nie ma
    przekonywującego powodu do heblowania i zachowanie po również nie
    wskazuje na poczucie odpowiedzialności...

    Może się okazać, że ciepiarz też coś tam powinien. Powienin na przykład
    mieć niewycięty DFP albo coś...

    Shrek

  • 5. Data: 2018-01-15 16:00:04
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-15 o 14:59, p...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > teraz jeszcze podaj jakis bzdetny powod do tego heblowania i bedzie git :-)

    Prawdopodobnie powodem była próba wyłudzenia odszkodowania z polisy
    jelenia, który nie pamięta o zachowaniu odległości od poprzedzającego
    pojazdu.

  • 6. Data: 2018-01-15 16:33:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >dostowac ...
    >teraz jeszcze podaj jakis bzdetny powod do tego heblowania i bedzie

    Tu akurat pieknie widac ze nie bylo, i kamera moze sie szybko zwrocic,
    ale tak normalnie
    ... zwykly ruch w kilka samochodow, szeroki van, przejscie, rower,
    motocykl, swiatla, pani premier na sygnale, pies, pomylka w znakach -
    ten przede mna hamuje, to i ja hamuje, i nawet sie nie zastanawiam
    czemu on hamuje.

    J.

  • 7. Data: 2018-01-15 21:47:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    >
    > teraz jeszcze podaj jakis bzdetny powod do tego heblowania i bedzie git :-)

    Oglądając ten film powiem krótko: przestań synku bawić się w pana
    milicjanta.

    Na tym filmie widzę tylko jednego chama i w tym przypadku to jesteś Ty.

    Siedzisz gościowi na dupie. Pomyśl tylko jaki on by miał mieć interes,
    aby komuś się podkładać. Przecież to auto to jego narzędzie pracy. Każdy
    dzień przestoju to straty.

    Mam wrażenie, że gościu nieco się zapędził i zamiast w lewo pociągnął
    dalej zakręt w prawo. Liczył na to, że uda mu się zatrzymać auto aby
    jeszcze móc zmienić kierunek.

    Świadczy o tym późniejsze zatrzymanie się taryfiarza w miejscu, gdzie
    kończy się podwójna ciągła i jest kawałek miejsca, aby zawrócić. Widać
    plac już jest tam wyjeżdżony, bo prawdopodobnie większa ilość kierowców,
    którzy się tak samo zapędzili tam zawraca.

    Ale oczywiście siedzisz mu na dupie jak baran. Gość wychodzi z auta, bo
    ma wrażenie, że doszło do kontaktu. Po sprawdzeniu, że wszystko jest OK
    pokazuje Ci to palcem, że jest wszystko w porządku. Ty zaś zachowujesz
    się jak typowy cham i burak używając chamskiego języka i pomawiając
    gościa o niecne zamiary. Największe chamstwo i buractwo z Twojej strony
    to umieszczenie tego filmiku na YT z dopiskiem "STOP CHAMSTWU NA
    DRODZE". Świadczy to tylko o tym, że jesteś typem awanturnika, a jazda
    na zderzak świadczy o tym, że celowo prowokujesz kierowców.

    Poza tym "kurwa gościu tą kamereczkę to Ty se weź" i wsadź w buty. Może
    będziesz wyższy, bo bardziej dorosły to raczej nie. :)

    Myślisz, że tym nagraniem byś swoją winę przerzucił na taryfiarza?
    Jesteś bardzo naiwny.

  • 8. Data: 2018-01-15 22:04:19
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Uzytkownik w

    > Oglądając ten film powiem krótko: przestań synku bawić się w pana
    > milicjanta.

    Ociec, ale juz zamilknij i nie zioń pezetperowym szacunkiem do milicji

    > Myślisz, że tym nagraniem byś swoją winę przerzucił na taryfiarza?
    > Jesteś bardzo naiwny.

    Musk tfuj wruk -- nie mylę się!

    --
    'Tom N'

  • 9. Data: 2018-01-16 08:22:56
    Od: p...@g...com

    --Myślisz, że tym nagraniem byś swoją winę przerzucił na taryfiarza? Jesteś bardzo
    naiwny.

    sad popatrzy i sad osadzi ale slawa i pamiec w google zostaje na wieki :-) juz jest
    15 tys wyswietlen (tendencja rosnaca) ba moze nawet policjanci z Torunia sobie
    ogladaja :-)

  • 10. Data: 2018-01-16 10:51:22
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 15.01.2018 o 21:47 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:

    > Mam wrażenie, że gościu nieco się zapędził i zamiast w lewo pociągnął
    > dalej zakręt w prawo. Liczył na to, że uda mu się zatrzymać auto aby
    > jeszcze móc zmienić kierunek.

    Mogło tak być. W końcu pomimo profesji może nie znać na pamięć każdego
    skrzyżowania. Tak więc zgoda tylko w tym, że posądzenie o celowe działanie
    mogło być pochopne. Nie zmienia to jednak faktu, że to taksówkarz popełnił
    błąd. Jego gwałtowne hamowanie nie było spowodowane zachowaniem innego
    uczestnika ruchu ani jakimkolwiek czynnikiem zewnętrznym.

    --
    SW3
    ----