  • 1. Data: 2020-03-18 22:48:27
    Temat: Kamerowali mnie...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Znowu mnie kamerowali jak jechałem sobie Twizy. Nie, nie ścierwa. Zwykli
    ludzie. Regularnie mnie kamerują.

    Ale tak się zastanawiam, bo to trochę wiocha, że jedziesz sobie i ktoś
    obok filmuje Cię. Czemu właściwie oni tak zachowują się? Bo ja rozumiem,
    że ścierwo robi to dla kasy i wcześniejszej emerytury, ale zwykli ludzie ...

    :-)

  • 2. Data: 2020-03-18 23:46:45
    Temat: Re: Kamerowali mnie...
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 marca 2020 16:48:41 UTC-5 użytkownik kk napisał:
> [...]
    > że ścierwo robi to dla kasy i wcześniejszej emerytury, ale zwykli ludzie ...

    Mysle ze jakby byly wtedy kamery to jakis filmik mojego dziadka jak jezdzil w wannie
    ciagnionej przez konia bym mial szanse gdzies znalesc.
    Ale wtedy kamer nie bylo. Aparaty fotograficzne tez popularne nie byly wiec musze sie
    zadowolic opowiesciami jak to do wanny doprawil kola i tak po wsi jezdzil.

    Ty masz szczescie i Twoje wnuki tez. Bedziesz mial film na fb/yt jak jedziesz w
    Twizy.

  • 3. Data: 2020-03-19 12:35:00
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    s...@g...com w
    ups.com>:

    > Ty masz szczescie i Twoje wnuki tez. Bedziesz mial film na fb/yt jak jedziesz w
    Twizy.

    https://www.facebook.com/sucharcodzienny/posts/91749
    0091655069/

    MSPANC

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2020-03-22 23:19:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-18 23:46, s...@g...com wrote:

> [...]
    >
    > Ty masz szczescie i Twoje wnuki tez. Bedziesz mial film na fb/yt jak jedziesz w

    To właśnie piszę, że jakaś wiocha. Przecież jakbym filmik chciał mieć to
    bym o to sam zadbał.