  • 1. Data: 2011-02-01 00:55:03
    Temat: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Właśnie zadzwoniła do mnie pani która szyła parę lat temu kamizelki PMS z
    informacją, że znalazła na półce w magazynie tajemniczy worek ;)

    Są w nim kamizelki grupowe w rozmiarze XL (cirka abałt 170 do 190 cm
    wzrostu; szyte pode mnie: 183 cm / 95 kg) uszyte na zapas parę lat temu. 12
    sztuk takich jak na zdjęciu plus 1 sztuka z doszytymi policyjnymi pasami
    odblaskowymi.

    Jeżeli ktoś byłby chętny wyczyścić magazyn - a kosztowało by to za sztukę 50
    zł + 6 zł przesyłka ("POLICYJNA" z odblaskami 95 zł + przesyłka), proszę
    dopisać się do wątku: wyślę na priv nr konta do przedpłaty i poproszę o
    adres do wysyłki. Oczywiście można w CKMK odebrać osobiście.

    Prawdopodobnie oprócz tego mam jeszcze kolejnych kilkanaście sztuk kamizelek
    grupowych, ale chyba utknęły parę lat temu gdzieś w mojej piwnicy i będę
    musiał odgarnąć worki z ziemniakami ;) W każdym razie o nich zapomniałem, a
    na pewno było tego trochę więcej.

    Oczywiście - jeśli chodzi o zgłoszenia - na tę chwilę liczy się pierwsze 12
    + 1 wpisów w wątku.

    Fota: http://www.banery-reklamowe.net.pl/kampms.jpg

    Pozdr,

    SebaeL

  • 2. Data: 2011-02-01 08:15:42
    Temat: Re: Kamizelki grupowe PMS - jest ktoś chętny?
    Od: "Rev" <r...@o...pl>

    Już kiedyś nabierałeś ludziw temacie kamizelek na dowcipy do jakiejś
    gazetki. Daj sobie spokój.

  • 3. Data: 2011-02-01 08:29:35
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Oczywiście - jeśli chodzi o zgłoszenia - na tę chwilę liczy się pierwsze
    > 12 + 1 wpisów w wątku.

    to ja poproszę :)
    pzdr
    GL

  • 4. Data: 2011-02-01 08:54:19
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <hommer@[SPAM_SIO]3star.net.pl>

    W dniu 2011-02-01 00:55, SebaeL pisze:

> [...]
    > przesyłka), proszę dopisać się do wątku: wyślę na priv nr konta do
    > przedpłaty i poproszę o adres do wysyłki. Oczywiście można w CKMK

    BAAARDZO chętnie, szczególnie, że z pierwszej serii miałem "wybrakowaną" :)

    Ps. odpowiedź na adres: roykssop na googlu :)

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 5. Data: 2011-02-01 09:08:35
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-02-01 00:55, SebaeL pisze:

    > Oczywiście - jeśli chodzi o zgłoszenia - na tę chwilę liczy się pierwsze
    > 12 + 1 wpisów w wątku.

    Ja poproszę taką zwykłą (czyli nie policyjna).

  • 6. Data: 2011-02-01 09:32:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Feb 2011 00:55:03 +0100, "SebaeL"
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Właśnie zadzwoniła do mnie pani która szyła parę lat temu kamizelki PMS z
    >informacją, że znalazła na półce w magazynie tajemniczy worek ;)
    (...)
    >Oczywiście - jeśli chodzi o zgłoszenia - na tę chwilę liczy się pierwsze 12
    >+ 1 wpisów w wątku.

    1 sztuka dla mnie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-02-01 09:37:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    biore!
    moja jest juz wyswiechtana ale o dziwo widac napisy:P

  • 8. Data: 2011-02-01 10:26:26
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    "Rev"

    Daruj sobie te krzywe teksty.

    SebaeL

  • 9. Data: 2011-02-01 10:37:43
    Od: "SebaeL" <s...@p...onet.pl>

    Tomasz Pyra napisał:
    > Ja poproszę taką zwykłą (czyli nie policyjna).

    Odezwiesz się do mnie na priv?

    Pozdr.,

    SebaeL

  • 10. Data: 2011-02-01 10:43:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 00:55:03 +0100, SebaeL napisał(a):

    > Fota: http://www.banery-reklamowe.net.pl/kampms.jpg

    Moja jeszcze żyje - zlotów/spotów brak, więc nawet nie ma kiedy jej
    przywdziać i wisi sobie w szafie od dłuższego czasu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.