  • 1. Data: 2010-06-19 22:38:16
    Temat: Karta CF - coś w niej "goni"
    Od: "Misiael" <m...@p...onet.pl>

    Kupiłem wczoraj kartę CF. Kiedy 'potrząsnę' ją to wyraźnie słyszę jak coś w
    niej "goni", jakby było 'luzem' a nie przytwierdzone sztywno do plastikowej
    obudowy. Czy to normalne ? Czy spotkał się ktoś z takim czymś - i w niczym to
    nie przeszkodziło ? Czy też jest to sygnał że za tydzień karta padnie.. ?

    jadę na wakacje za 2 tygodnie i nie chciałbym się rozczarować w trakcie, albo
    po powrocie że karta padła...

    Bardzo proszę osoby mające w ręku taką kartę - którą 'słychać' jak się
    potrząśnie - żeby powiedziały czy te karty im się kiedyś popsuły.

    Dzięki z góry
    M.

  • 2. Data: 2010-06-20 17:37:26
    Temat: Re: Karta CF - coś w niej "goni"
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Misiael" napisał
> [...]
    > nie przeszkodziło ? Czy też jest to sygnał że za tydzień karta padnie.. ?

    a to napewno CF a nie MicroDrive? ma toto takie same wymiary i układ
    wyprowadzeń jak CF ale oparte jest na dysku twardym a nie pamięci flash.
    Produkowane onegdaj głównie przez IBM i Hitachi, ale także przez inne firmy.
    niestety przez swoją budowę jest o wiele bardziej wrażliwe na potrząsanie
    niż CF ;)

  • 3. Data: 2010-06-20 17:41:49
    Od: "Misiael" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > niestety przez swoją budowę jest o wiele bardziej wrażliwe na potrząsanie

    to na pewno CF. Działa na razie normalnie,.. ale mam ten niepokój że kiedyś
    może mnie negatywnie zaskoczyć...

    Może trochę przesadziłem pisząc że coś tam luzem goni - jakby np jakaś śrubka.
    Bardziej to jakby jakaś blaszka [?] była luźna, ale tylko w jednym wymiarze -
    normalnym w stosunku do największego przekroju.

  • 4. Data: 2010-06-20 18:16:53
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > jakaś śrubka.
    > Bardziej to jakby jakaś blaszka [?]

    prędzej jakiś martwy owad
    P.

  • 5. Data: 2010-06-20 20:41:03
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > Bardziej to jakby jakaś blaszka [?] była luźna, ale tylko w jednym wymiarze -
    > normalnym w stosunku do największego przekroju.

    mnie tez lata, karta Sandiska 8GB, takie czasy, chinole sa tani ale chujowi
    i robią barachło. Karta tak sie zachowuje od początku ale działa już dłuższy
    czas. W środku obudowy znajduje sie płyta "główna" z kontrolerem i
    bankami pamięci, z płytą jest zintegrowany slot i to jest całość. Obudowa
    to tylko koperta i tutaj cos jest niespasowane i do pewnie stuka. Powinno
    być OK

    Roger

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 6. Data: 2010-06-20 22:56:41
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

> [...]
    > wymiarze -
    > normalnym w stosunku do największego przekroju.

    A jak byś to zdefiniował - przewala się jakby coś faktycznie luzem fruwało
    czy może elektronika na kontaktach ma lekki luz ?
    Bo elektronika nie siedzi tam chyba przymocowana na stałe tylko jest
    "zwieszona" w obudowie luzem. Tyle, że dźwięk takiej "telepiącej" się w
    ramach luzu elektroniki byłby łatwy do odróżnienia od czegoś co moznaby
    zidentyfikować jako luźny element.

    adam

  • 7. Data: 2010-06-21 09:54:28
    Temat: Re: Karta CF - coś w niej
    Od: " Mister Proper" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Roger from Cracow <r...@s...pl> napisał(a):

    > ... chinole sa tani ale chujowi i robią barachło. ...

    Lepiej Ci jak kogoś zgnoisz? Jesteś lepszy?

    Bez pozdrowień,
    MP

  • 8. Data: 2010-06-21 10:41:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hvludc$prm$1@usenet.news.interia.pl...
> [...]
    > kontrolerem i bankami pamięci, z płytą jest zintegrowany slot i to jest
    > całość. Obudowa to tylko koperta i tutaj cos jest niespasowane i do

    LOL

    Zdjemij z siebie wszystko 'made in China" i idz pobiegac ;)

  • 9. Data: 2010-06-21 10:50:01
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Sun, 20 Jun 2010 22:41:03 +0200, "Roger from Cracow"
    <r...@s...pl> wrote:

> [...]
    >to tylko koperta i tutaj cos jest niespasowane i do pewnie stuka. Powinno
    No teoria zajebista, nie powiem, tylko jakby to powiedzieć,
    przytrzymaj ten dzyndzel do zabezpieczenia karty przed zapisem i
    pomachaj, słyszysz coś teraz?

    A Europę to w tej chwili można otoczyć płotem, na płocie napisać ,,Nie
    karmić zwierząt'' i tyle. Chinole są zaś na tyle ile im zapłacimy, nie
    mniej.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 10. Data: 2010-06-21 11:29:42
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 21 Jun 2010 12:50:01 +0200, Grzegorz Krukowski wrote:
    > przytrzymaj ten dzyndzel do zabezpieczenia karty przed zapisem

    W CF-ie? Jakas nowosc?

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns