  • 1. Data: 2017-09-06 18:02:51
    Temat: Karta PCI na przejściówce do PCIe - nie chce działać....
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    Nie moge poprawnie uruchomić karty dźwiekowej na PCI (Prodigy HD2) poprzez adapterze
    PCIe-PCI.

    Adapter taki z ebaya :

    http://www.ebay.com/itm/PCI-Express-PCIE-To-PCI-Adap
    ter-Card-Asmedia-1083-Chip-Riser-Extender-32bit-/322
    618731288?hash=item4b1d932b18:g:rK8AAOSwiGJZebUm

    Karta widziana jest normalnie przez Windows , instaluje sie równiez bez żadnych
    problemów.
    Jednak dzwięk poprzez adapter to jeden wielki jazgot i zniekształcony przester.

    Na złączu PCI oczywiście śmiga normalnie .

    Wydawało sie ze może sam adapter coś nie pasi ale stara karta sieciowa PCI na
    Realteku 8139 działa bez problemu.

    Sprawdzane na 3 maszynach i wszystkich objawy są identyczne.

    Może ktoś to technicznie wyjaśni w czym jest tu problem ?

  • 2. Data: 2017-09-07 01:23:32
    Temat: Re: Karta PCI na przej?ci?wce do PCIe - nie chce dzia?a?....
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-06 o 18:02, ggs pisze:
> [...]
    >
    > Sprawdzane na 3 maszynach i wszystkich objawy są identyczne.
    >
    > Może ktoś to technicznie wyjaśni w czym jest tu problem ?

    Jeśli działa Ci dobrze na Realteku to po co Ci drugi adapter?
    Do muzyki itp. mam Realtek High Definition oraz K-Lite codec pack i jest
    super.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-09-07 07:24:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Animka" napisała:

    > Jeśli działa Ci dobrze na Realteku to po co Ci drugi adapter?

    Bo głośniki podłączone do karty sieciowej słabo odtwarzają basy?

    JoteR

  • 4. Data: 2017-09-07 08:47:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 01:23, Animka pisze:

    > Jeśli działa Ci dobrze na Realteku to po co Ci drugi adapter?

    Są tacy co im jakość dźwięku jednak nie odpowiada a nawet tacy co
    odróżniają porządny mp3 od CD. :-)
    Ja pamiętam tylko że że moja pierwsza karta dźwiękowa na ISO grała
    koszmarnie :-)
    Sam bym taką przelotkę nabył gdyby nie brak sterowników do SB1024 w
    nowych windowsach.
    Może nie dla jakości a dla panelu obsługi i dodatkowych wejść IN.
    A tak muszę się męczyć z tą integrą.
    Po każdym uruchomieniu komputera trzeba wchodzić do korektora i lekko
    tyknąć któryś suwak żeby grało tak jak ma grać.
    Bez tego dźwięk jest "poprawiony" ale mniej niż powinien zapamiętać.
    Bardzo mnie to wku...a

  • 5. Data: 2017-09-07 15:26:22
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 07:24, JoteR pisze:

    > Bo głośniki podłączone do karty sieciowej słabo odtwarzają basy?
    >
    > JoteR

    Nie rozumiem dlaczego do karty sieciowej, a nie muzycznej.

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-09-07 15:33:23
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 08:47, z pisze:

> [...]
    > tyknąć któryś suwak żeby grało tak jak ma grać.
    > Bez tego dźwięk jest "poprawiony" ale mniej niż powinien zapamiętać.

    Ja sobie ustawiłam wszystko w Windows Media Player (nawet dźwięk mam
    akustyczny). Nic się nie zmienia. Jest tak jak ustawiłam.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-09-07 20:11:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/7/2017 7:24 AM, JoteR wrote:
    > Bo głośniki podłączone do karty sieciowej słabo odtwarzają basy?

    Troche zaskakujące. A dlaczego mają je źle odtwarzać? Dlaczego to zalezy
    od karty?

  • 8. Data: 2017-09-07 20:19:16
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Sebastian Biały" napisał:

    > Troche zaskakujące. A dlaczego mają je źle odtwarzać? Dlaczego
    > to zalezy od karty?

    Naprawdę chcesz ciągnąć to qui pro quo?

    JoteR

  • 9. Data: 2017-09-07 20:52:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 9/7/2017 8:19 PM, JoteR wrote:
    > Naprawdę chcesz ciągnąć to qui pro quo?

    Nie, ale już słyszałem tak wiele opini audiofili że jestem
    najzwyczajniej ciekaw ... a na serio to ktoś to jeszcze przeczyta i ani
    się obejrzysz - następny urban legend.

  • 10. Data: 2017-09-07 21:33:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-07 o 15:33, Animka pisze:
    > Ja sobie ustawiłam wszystko w Windows Media Player (nawet dźwięk mam
    > akustyczny). Nic się nie zmienia. Jest tak jak ustawiłam.

    Są tacy dziwacy na świecie co słuchają nie tylko z pliku.
    Obecnie słucham z magnetofonu kasetowego i (o dziwo) z magnetowidu HIFI.
    Taka jazda. To trzeba jakoś podpiąć pod komputer który jest moim centrum
    nagłośnienia ;-) jestem dodatkowo zmuszony do kręcenia korektorem bo
    kolumny tylko od wieży sonego za 100 z olxa :-)
    Za dawnych czasów nie było takich problemów żeby program nie pamiętał
    ustawień a i obsługiwał jednakowo wszystkie wejścia.
    Nowoczesność w mordę :-)

    PS. Mam jeszcze Space 86' ale do remontu. Sentyment jest ale rachunek
    ekonomiczny mówi NIE :-)