  • 11. Data: 2017-09-07 21:39:07
    Temat: Re: Karta PCI na przej?ci?wce do PCIe - nie chce dzia?a?....
    Od: z <...@...pl>

    O masz! Nie pamięta jeszcze balansu. Zeruje po kilu minutach.
    Jak żyć? :-)

  • 12. Data: 2017-09-08 00:00:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-07 o 21:39, z pisze:

    > O masz! Nie pamięta jeszcze balansu. Zeruje po kilu minutach.
    > Jak żyć? :-)

    Zlikwidować komputer jako "centrum nagłośnienia" a wstawić dobry
    wzmacniacz ewentualnie amplituner.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2017-09-08 08:13:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 00:00, RadoslawF pisze:
    > Zlikwidować komputer jako "centrum nagłośnienia" a wstawić dobry
    > wzmacniacz ewentualnie amplituner.

    Wzmacniacz jest na końcu tego łańcucha i nie najgorszy.
    Eliminując komputer traciłbym na funkcjonalności.
    Wyjściem jest powrót do starszych normalnie działających podzespołów i
    softu a nie tego g... co się teraz sprzedaje. :-)
    Wracając do początku wątku mam w szufladzie kartę dźwiękową na pci
    której nie mogę użyć a prezentowana tu przelotka też nie działa jak powinna.
    Jak żyć? :-)

  • 14. Data: 2017-09-08 10:53:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-08 o 08:13, z pisze:

> [...]
    > Wracając do początku wątku mam w szufladzie kartę dźwiękową na pci
    > której nie mogę użyć a prezentowana tu przelotka też nie działa jak

    W ramach tej funkcjonalności komputera jest coś poza odgrywaniem "radia
    z internetu" i muzyki z HD. To można zrobić dedykowanym urządzeniem
    audio.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2017-09-08 12:53:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 10:53, RadoslawF pisze:
    > W ramach tej funkcjonalności komputera jest coś poza odgrywaniem "radia
    > z internetu" i muzyki z HD. To można zrobić dedykowanym urządzeniem
    > audio.

    Oglądam też na nim TV (horizon i nie tylko) i czasem nawet pracuję :-)
    Wyobraź sobie jeden z monitorów 43" w rozdzielczości 4K :-)
    Taka jest przyszłość jak na filmach SF :-)

    PS. Sterowanie siłą głosu w bezprzewodowej myszy :-)

  • 16. Data: 2017-09-08 15:35:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-08 o 12:53, z pisze:

    > Oglądam też na nim TV (horizon i nie tylko) i czasem nawet pracuję :-)
    > Wyobraź sobie jeden z monitorów 43" w rozdzielczości 4K :-)
    > Taka jest przyszłość jak na filmach SF :-)

    Znaczy się samotny. :-)
    Jak dorobisz się dzieci i żony to będziesz uciekał od takich kombajnów
    bo byle pierdółka w stylu nowy turecki serial czy film animowany blokują
    ci komputer.

    Pracy przy monitorze 43 cala to sobie nie wyobrażam.
    Ale może dlatego ze nie próbowałem. :-)

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2017-09-08 19:07:02
    Od: "Leszek K." <l...@g...com>

    Dnia Fri, 8 Sep 2017 08:13:12 +0200, z napisał(a):

> [...]
    > Wracając do początku wątku mam w szufladzie kartę dźwiękową na pci
    > której nie mogę użyć a prezentowana tu przelotka też nie działa jak powinna.

    No to wzmacniacz (a raczej amplituner) z wejściem cyfrowym. Sam używam tego
    rozwiązania od ponad 10 lat. Zero szumów, brumów i innych zakłóceń.

    --
    Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

  • 18. Data: 2017-09-08 22:43:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-09-08 o 15:35, RadoslawF pisze:
    > Jak dorobisz się dzieci i żony to będziesz uciekał od takich kombajnów
    > bo byle pierdółka w stylu nowy turecki serial czy film animowany blokują
    > ci komputer.

    Tak się składa że każdy z moich 3 członków rodziny może oglądać na swoim
    ekranie co chce. Nie. Nie sram kasą ani metrami kwadratowymi ;-).
    Mądrze wydaję pieniądze dlatego zmierzam w kierunku jednego
    uniwersalnego urządzenia. Zwyczajnie nie ma gdzie wstawić :-)

    > Pracy przy monitorze 43 cala to sobie nie wyobrażam.
    > Ale może dlatego ze nie próbowałem.  :-)

    Żałuj :-) To jest tv samsunga i raczej służy jako drugi wyświetlacz
    właśnie do multimediów, paletek programów graficznych, menadżerów
    plików, komunikatorów ...
    Do pracy standard 24" 1920x1200 na IPSie :-)

  • 19. Data: 2017-09-08 22:46:36

    W dniu 2017-09-08 o 19:07, Leszek K. pisze:
    > No to wzmacniacz (a raczej amplituner) z wejściem cyfrowym. Sam używam tego
    > rozwiązania od ponad 10 lat. Zero szumów, brumów i innych zakłóceń.

    Dzięki za podpowiedź. Tego jeszcze nie próbowałem :-)

  • 20. Data: 2017-09-08 23:22:23

    Żeby nie było...
    Lubię spędzać czas w kuchni gdzie gra mój ulubiony radiomagnetofon
    Condor. Z kasety oczywiście :-)