  • 1. Data: 2016-12-05 21:00:54
    Temat: Karta SD 64GB - do rejestratora
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Potrzebuje karte microSD do rejestratora (G1WH)
    Podobno pełno podróbek na allegro - możecie polecić coś sprawdzonego i
    optymalnego cenowo?

    Musi byc (chyba) class 10.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 2. Data: 2016-12-05 21:30:06
    Temat: Re: Karta SD 64GB - do rejestratora
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 05/12/2016 08:00, Budzik wrote:
    > Potrzebuje karte microSD do rejestratora (G1WH)
    > Podobno pełno podróbek na allegro - możecie polecić coś sprawdzonego i
    > optymalnego cenowo?
    >
    > Musi byc (chyba) class 10.

    A ile chcesz wydac i jaka pojemnosc?

  • 3. Data: 2016-12-05 21:55:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-05 21:00, Budzik wrote:
    > Potrzebuje karte microSD do rejestratora (G1WH)
    > Podobno pełno podróbek na allegro - możecie polecić coś sprawdzonego i
    > optymalnego cenowo?

    Idź do elektromarketu. Chwilowo tam jeszcze podróbki ciezko kupić. Na
    allegro chińczycy podrabiają również karty za bardzo duże pieniądze
    gdzie byś się tego nie spodziewał.

  • 4. Data: 2016-12-05 22:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > A ile chcesz wydac i jaka pojemnosc?

    64GB
    Wydać jak najmniej zeby to rozsadnie działało. :)

    Widze ze na jednej ze stron polecają do tego rejestratora karte ktora ma
    predkosc odczyt/zapis na poziomie 45/10 MB/s

    Czyli np. taka karta byłaby az nadto dobra?
    http://bino.pl/samsung-karta-pami-ci-evo-microsdxc-6
    4gb-class-10-uhs-i-
    odczyt-zapis-80-20mb-s.html

    Cena 74,5zł

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 5. Data: 2016-12-05 22:03:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    7.0.0.1...
    > Potrzebuje karte microSD do rejestratora (G1WH)
    > Podobno pełno podróbek na allegro - możecie polecić coś sprawdzonego i
    > optymalnego cenowo?

    Wiesz, że nie każda karta 64 GiB pójdzie na tym rejestratorze?
    Mam u siebie wsadzoną goodrama.

  • 6. Data: 2016-12-06 06:01:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Wiesz, że nie każda karta 64 GiB pójdzie na tym rejestratorze?
    > Mam u siebie wsadzoną goodrama.

    Nie wiem.
    Od czego to zalezy.
    Goodram 64GB?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 7. Data: 2016-12-06 08:10:45
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    7.0.0.1...

    > Użytkownik qwerty q...@p...fm ...

    > Nie wiem.
    > Od czego to zalezy.
    > Goodram 64GB?

    Kiedyś wygóglałem gdzieś listę kompatybilnych kart. Ja osobiście używam w
    tym rejestratorze kart Samsung Evo+ i Kingston 90 MB/s odczyt i 45 MB/s
    zapis, ale obie o pojemności 32 GB.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 8. Data: 2016-12-06 08:33:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Kiedyś wygóglałem gdzieś listę kompatybilnych kart. Ja osobiście używam
    > w tym rejestratorze kart Samsung Evo+ i Kingston 90 MB/s odczyt i 45
    > MB/s zapis, ale obie o pojemności 32 GB.

    a mnie już przy 32GB świruje. raz nagrywa, raz nie(miga szybko diodą
    czerwoną), a jak próbuje odtwarzać, to jest "no file" Na kompie pliki
    (które się nagrały) są poprawnie widoczne.
    karta no name szybkość u1 czy coś tam wyżej po kategorii 10
    ToMasz

  • 9. Data: 2016-12-06 10:14:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-12-05 o 21:00, Budzik pisze:
    > Potrzebuje karte microSD do rejestratora (G1WH)
    > Podobno pełno podróbek na allegro - możecie polecić coś sprawdzonego i
    > optymalnego cenowo?
    >
    > Musi byc (chyba) class 10.

    Kingstona.
    Nie działają karty SanDiska ....

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 10. Data: 2016-12-07 09:27:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    7.0.0.1...
    > Nie wiem.
    > Od czego to zalezy.
    > Goodram 64GB?

    Na jakimś forum znalazłem listę kompatybilnych kart microsd