  • 1. Data: 2016-07-17 17:53:55
    Temat: Karta SIM nie loguje się do sieci
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupiłem karte w Play-u do internetu.
    Wkładam do modemu.
    Nie może się połaczyć.
    Ide do salonu.
    Pan sprawdził potwierdził dał nową.
    Wkładam do modemu.
    Znowu nie może sie połączyć.

    Wyciągnąłem SIMa z telefonu i przełożyłem do modemu.
    Loguje się bez problemu i internet działa.

    O co tu chodzi?

  • 2. Data: 2016-07-17 18:01:20
    Temat: Re: Karta SIM nie loguje się do sieci
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
> [...]
    > Znowu nie może sie połączyć.
    >
    > Wyciągnąłem SIMa z telefonu i przełożyłem do modemu.
    > Loguje się bez problemu i internet działa.

    A w telefonie działa do netu?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-07-17 18:12:07
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 18:01:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A w telefonie działa do netu?
    Nie

  • 4. Data: 2016-07-17 19:01:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-17 o 18:12, Bolko pisze:

    > Nie

    A loguje się do sieci?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2016-07-17 19:04:26
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Wkładam do modemu.
    > Nie może się połaczyć.

    Modem D-Link?

  • 6. Data: 2016-07-17 21:11:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Nie

    Stawiam na to, że trzeba ręcznie wpisać w odpowiednie miejsce nazwę APN,
    ponieważ automatyczna konfiguracja nie działa właściwie.

  • 7. Data: 2016-07-17 21:29:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-17 o 17:53, Bolko pisze:
    > Kupiłem karte w Play-u do internetu.

    Wiedzieli że ma być do internetu a nie zwykłych połączeń.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2016-07-17 22:06:42
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 19:01:25 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > A loguje się do sieci?
    telefon nie widzi karty
    i wyskakuje
    "nie można nawiązać kolejnego połaczenia"

  • 9. Data: 2016-07-17 22:07:34
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 19:04:28 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
    > Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Modem D-Link?

    Huawei E160

  • 10. Data: 2016-07-17 22:18:06
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 17 lipca 2016 21:29:03 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Wiedzieli że ma być do internetu a nie zwykłych połączeń.

    Ale w każdym przypadku karte wkładałem najpierw do modemu.
    A że efektu zero więc zacząłem kombinować z telefonem
    Jedynie czego nie sprawdziłem to karte od razu do telefonu.
    Czy widzi sieć