  • 1. Data: 2018-03-14 09:24:52
    Temat: Karta do tabletu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    Poszukuję dobrej oferty na kartę SIM do tabletu, czyli tylko internet.
    Próbuję przebrnąć przez oferty na rynku ale ciągle jest coś nie tak.
    Do tej pory korzystam z karty Virgin w taryfie #freemium i jest to
    oferta idealna poza tym, że działa na sieci Play :) - to znaczy przez
    większość roku wszystko jest OK, ale czasem jak wyjadę na kilka dni z
    konsolą do rodziny to mimo doskonałego zasięgu Play (BTS w zasięgu
    wzroku) to niestety sieć potrafi się czasami przytkać i/lub mieć kiepska
    szybkość (zarówno transfer jak i pingi). Ostatnio dzieje się tak też
    tutaj jak czekam na młodą kiedy ma lekcje angielskiego :(

    Szukam oferty z długą ważnością konta, z możliwością dokupowania
    pakietów internetowych - w Virgin mam za 10zł 10 GB i pakietów takich
    mogę kupić kilka.
    Zwykle miesięcznie potrzebuję właśnie około 10GB. Czasami potrzebuję
    10-20 GB więcej, a czasami mniej.
    Może być abonament.
    Sprawdzałem pobieżnie a2mobile (minus to spadek prędkości po 5GB),
    premium mobile (25GB to za dużo, brak pakietów i drogo w sumie), plush i
    heyah też coś nie tak.
    Co radzicie?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 2. Data: 2018-03-14 09:31:42
    Temat: Re: Karta do tabletu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 09:24, Mirek Ptak pisze:
    > Sprawdzałem pobieżnie a2mobile (minus to spadek prędkości po 5GB)

    Tak to jest jak się za szybko pisze :)
    To chyba będzie dobre - abo za 9,90zł i 5ZŁ za zdjęcie limitu na kolejne
    5GB.
    Wyjdzie drożej niż Virgin, ale Plus ma stabilniejszą siec tam gdzie
    jeżdżę :)
    Chyba, że możecie cos lepszego zaproponować :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 3. Data: 2018-03-14 09:36:11
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 14.03.2018 o 09:24, Mirek Ptak pisze:
    > Hello!
    >
    > Poszukuję dobrej oferty na kartę SIM do tabletu, czyli tylko internet.
    > Próbuję przebrnąć przez oferty na rynku ale ciągle jest coś nie tak.
    [...]
    > Sprawdzałem pobieżnie a2mobile (minus to spadek prędkości po 5GB),
    > premium mobile (25GB to za dużo, brak pakietów i drogo w sumie), plush i
    > heyah też coś nie tak.
    > Co radzicie?

    Może aero2 z pakietem? Można sobie dobrać według potrzeb, w największym
    pakiecie jest 30zł za 30GB, po wyczerpaniu pakietu przełącza na darmowy,
    ale to wciąż 512kbps a na tablecie kod Captcha da się wpisać. No i
    działa w Plusie.

    > Pozdrawiam - Mirek

    Pozdrawiam - Mirek

  • 4. Data: 2018-03-14 12:47:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-03-14 o 09:31, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > 5GB.
    > Wyjdzie drożej niż Virgin, ale Plus ma stabilniejszą siec tam gdzie

    No to bierz w Plusie i nie marnuj czasu na szczegółowe poszukiwania,
    które zaowocują tym, że zaoszczędzisz 50 groszy, po to żeby się
    przekonać, że sieć akurat tam, gdzie chodzisz ma słaby zasięg.

  • 5. Data: 2018-03-14 13:38:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 marca 2018 09:24:54 UTC+1 użytkownik Mirek Ptak napisał:

    > Co radzicie?

    https://www.njumobile.pl/oferta/internetowy?gclid=Cj
    0KCQjwkKPVBRDtARIsAA2CG6FRb3B6SkIkD-yOLdJX2nQRk7siM6
    Wp4vHPyxdEdjx7WyRfo0QQvPYaAgMWEALw_wcB&dclid=CKj_nqf
    q69kCFQLCsgod19UNRg

  • 6. Data: 2018-03-15 08:20:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-03-14 o 13:38, Kris pisze:

    > https://www.njumobile.pl/oferta/internetowy?gclid=Cj
    0KCQjwkKPVBRDtARIsAA2CG6FRb3B6SkIkD-yOLdJX2nQRk7siM6
    Wp4vHPyxdEdjx7WyRfo0QQvPYaAgMWEALw_wcB&dclid=CKj_nqf
    q69kCFQLCsgod19UNRg

    Zerknę - dzięki :)

    pozdrawiam - Mirek

  • 7. Data: 2018-03-15 20:27:47
    Od: d...@g...com

    > Chyba, że możecie cos lepszego zaproponować :)

    Ja zwykle kupuje karty sim na Alledrogo, ostatnio zwykle karty Orange. Jest tam
    jednak sporo kart roznych sieci, np. w Plusie karta sim z roczna waznoscia z ok. 10
    GB/m-c wychodzi nieco ponad 10 zl na m-c:
    https://goo.gl/2Z1Hxs

  • 8. Data: 2018-03-16 17:44:01
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 14.03.2018 o 09:31, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > jeżdżę :)
    > Chyba, że możecie cos lepszego zaproponować :)

    PLAY jest jako priorytet ale ręcznie możesz zmienić na T-Mobile i Plus
    więc nie wiem gdzie masz problem.
    Ja mam w tablecie Virgin #free i jadę cały czas na T-Mobile bo u mnie
    lepiej działa niż Play.

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 9. Data: 2018-03-17 17:16:36
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 15.03.2018 o 08:20, Mirek Ptak pisze:

    0KCQjwkKPVBRDtARIsAA2CG6FRb3B6SkIkD-yOLdJX2nQRk7siM6
    Wp4vHPyxdEdjx7WyRfo0QQvPYaAgMWEALw_wcB&dclid=CKj_nqf
    q69kCFQLCsgod19UNRg

    > Zerknę - dzięki :)

    Wystarczy w ustawieniach sieci w tablecie wybrać innego operatora i masz
    w virgin inny nadajnik. Proste?

  • 10. Data: 2018-03-19 10:20:16
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-03-16 o 17:44, Chris pisze:

    > PLAY jest jako priorytet ale ręcznie możesz zmienić na T-Mobile i Plus
    > więc nie wiem gdzie masz problem.
    > Ja mam w tablecie Virgin #free i jadę cały czas na T-Mobile bo u mnie
    > lepiej działa niż Play.

    Przecież w roamingu wewnętrznym prędkość jest strasznie obcięta. Nie bez
    przyczyny napisałem w pierwszym poście o konsoli :) - stabilność i w
    miarę dobre pingi są niezbędne do grania w Destiny :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Dostałem już kartę a2mobile - ale mimo, że aktywna (sms i sieć) to nie
    mogę jej dodać do konta - zobaczymy co support napisze...