  • 1. Data: 2019-01-03 20:10:28
    Temat: Karty gfx z koparek
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Jako że bitcoin w zasadzie stał się nieopłacalny to zapytam o
    obserwacje: pojawiły się karty z koparek w ilościach hurtowych czy też
    może jednak tylko prąd wyłaczyli i czekają na doinwestowanie przez
    frajerów aby odpalić na nowo? A może kopią jak dawniej tylko nie
    sprzedają coinów?

    Zerkam na allegro i widzę że coś tam się pojawia, ale jakoś
    niespecjalnie dużo. Liczyłem na jakies RX 4xx ale jakoś tanio nie ma.
    Tanio, czyli za 200zł ;) Czyli sugeruje to że z koparek nie wyprzedają
    na sztuki.

  • 2. Data: 2019-01-03 20:17:27
    Temat: Re: Karty gfx z koparek
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > niespecjalnie dużo. Liczyłem na jakies RX 4xx ale jakoś tanio nie ma.
    > Tanio, czyli za 200zł ;) Czyli sugeruje to że z koparek nie wyprzedają

    Jeden sprzedawca udowadniał że ma kupców których zwrot inwestycji w
    okresie 2 lat zadowala.

    Ja się bałem w to wejść przy zwrocie półrocznym :-)

  • 3. Data: 2019-01-04 00:33:14
    Od: miab <m...@w...pl>

> [...]
    > niespecjalnie dużo. Liczyłem na jakies RX 4xx ale jakoś tanio nie ma.
    > Tanio, czyli za 200zł ;) Czyli sugeruje to że z koparek nie wyprzedają

    Skoro państwo, a ściślej podatnicy, ma teraz dotować kopanie, a ściślej
    prąd to chyba nie będą wyprzedawać?
    Pojada na dotacjach.

    miab

  • 4. Data: 2019-01-04 00:43:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > może jednak tylko prąd wyłaczyli i czekają na doinwestowanie przez
    > frajerów aby odpalić na nowo? A może kopią jak dawniej tylko nie

    U nas w kraju się nie pojawiły.
    Ale na cztery znajome osoby które kopią trzy robią to na cudzym sprzęcie
    i napędzają cudzym prądem. Dla nich jest opłacalne.

> [...]
    > niespecjalnie dużo. Liczyłem na jakies RX 4xx ale jakoś tanio nie ma.
    > Tanio, czyli za 200zł ;) Czyli sugeruje to że z koparek nie wyprzedają

    Odpuść. Karta która kopała przez pół roku 24h na dobę przez 7 dni
    w tygodniu to proszenie się o kłopoty.
    A co sprytniejsi nie sprzedają sami na allegro tylko odsprzedają
    kartę przez zaprzyjaźniony sklep. Więc cena nie będzie niska.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2019-01-04 00:56:12
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 00:43, RadoslawF pisze:

    > Odpuść. Karta która kopała przez pół roku 24h na dobę przez 7 dni
    > w tygodniu to proszenie się o kłopoty.

    Proszenie się o jakie kłopoty? Zwłaszcza jeśli taka karta ma nadal
    ponad dwa lata gwarancji.

  • 6. Data: 2019-01-04 09:43:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-04 o 00:56, kriters pisze:

    > Proszenie się o jakie kłopoty? Zwłaszcza jeśli taka karta ma nadal
    > ponad dwa lata gwarancji.

    Kłopotem jest już odsyłanie do serwisu i czekanie na wyrok
    bez karty.
    Dużym kłopotem jest jak nie uznają bo karta była wykorzystywana
    niezgodnie z przeznaczeniem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2019-01-04 10:17:06
    Od: kriters <k...@o...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 09:43, RadoslawF pisze:

    > Kłopotem jest już odsyłanie do serwisu i czekanie na wyrok
    > bez karty.

    Zgadzam się. Nic przyjemnego.  Ale to dotyczy nawet nowych kart, a już
    na pewno wszystkich używanych. Nigdy nie wiadomo co kto robił
    wcześnie z taką kartą. Przetaktowywanie, modyfikacje biosu, modyfikacje
    chłodzenia.

    > Dużym kłopotem jest jak nie uznają bo karta była wykorzystywana
    > niezgodnie z przeznaczeniem.

    Niezgodne z przeznaczeniem to jest wykorzystanie karty do wbijania
    gwoździ. Pytanie co jest w warunkach gwarancji, co mówi prawo i
    co producent może udowodnić.

    Jeśli karta ma być 10% tańsza od nowej to oczywiście nie warto. Ale
    jeśli karta dobrego producenta jest za pół ceny to można przemyśleć.
    Oczywiście najlepiej pamiętać, że "biednych nie stać na oszczędzanie"
    i pomyśleć czy na pewno możemy pozwolić sobie na ryzyko.

  • 8. Data: 2019-01-04 15:24:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-01-04 o 10:17, kriters pisze:

> [...]
    > na pewno wszystkich używanych. Nigdy nie wiadomo co kto robił
    > wcześnie z taką kartą. Przetaktowywanie, modyfikacje biosu, modyfikacje

    Przy kartach używanych wiesz (a przynajmniej powinieneś) co ryzykujesz.
    Gorzej jak okazyjnie kupisz przecenioną o te dziesięć procent która
    tak naprawdę jest używką od górnika.

    > Niezgodne z przeznaczeniem to jest wykorzystanie karty do wbijania
    > gwoździ. Pytanie co jest w warunkach gwarancji, co mówi prawo i
    > co producent może udowodnić.

    Tkwisz w "mylnym błędzie".
    Producent może nie uznać gwarancji i to ty będziesz w sądzie
    udowadniał ze nie jesteś wielbłądem.

> [...]
    > Oczywiście najlepiej pamiętać, że "biednych nie stać na oszczędzanie"
    > i pomyśleć czy na pewno możemy pozwolić sobie na ryzyko.

    Za pół ceny u nas raczej nie spotkasz.
    Jak masz pecha to kupisz używkę jako nową z 10% obniżką lub
    jak to mały sklep tu kupisz "nówkę" która przez miesiąc, dwa czy
    trzy kopała pracownikom na zapleczu. Oczywiście bez wiedzy właściciela.
    Witaj w kraju "januszy biznesu" i innych zaradnych.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-01-04 16:38:00
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.01.2019 o 15:24, RadoslawF pisze:
> [...]

    to może inaczej. co z nowszych kart, czyli okolice rx460 gt1050 nie było
    wykorzystywane do kopania, gorzej się do tego celu nadawało?
    ToMasz

  • 10. Data: 2019-01-04 18:27:25
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 3 Jan 2019 20:10:28 +0100, Sebastian Biały wrote:

> [...]
    > może jednak tylko prąd wyłaczyli i czekają na doinwestowanie przez
    > frajerów aby odpalić na nowo? A może kopią jak dawniej tylko nie

    Od dawna już BTC kopie się na dedykowanym sprzęcie, a nie GPU.
    Poza tym poza BTC jest już kilkaset innych kryptowalut i raczej się branża
    rozwija, a nie zwija, więc nie liczyłbym zbytnio na wyprzedaże.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka