  • 1. Data: 2010-12-23 13:33:25
    Temat: Kask LS2
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam chciałem zasięgnąć waszej rady, a mianowicie czy kupno kasku firmy
    LS2 było dobrym pomysłem ?

    http://www.moto-maniak.eu/sklep/galerie/k/kask-ls2-f
    f350-diamond-g_620.jpg

    Kask kupiłem w sklepie kosztował 220zł jak myślicie czy to dobry wybór ?

  • 2. Data: 2010-12-23 13:43:19
    Temat: Re: Kask LS2
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-23 14:33, Shock199 pisze:
    > jak myślicie czy to dobry wybór ?

    Cieszymy się Twoim szczęściem.

    KJ pojednany

  • 3. Data: 2010-12-23 13:56:03
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    W dniu 23.12.2010 14:33, Shock199 pisze:
> [...]
    f350-diamond-g_620.jpg

    > Kask kupiłem w sklepie kosztował 220zł jak myślicie czy to dobry wybór ?

    Na skuter może być.

    Suzuki GSF 600N '00

  • 4. Data: 2010-12-23 17:50:22
    Od: power_bit <power_bit@_NOSPAM_interia.pl>

    Kask jak kask szału nie robi jak nie przekraczasz 80 km/h może być, jednak
    powyżej tej prędkości głośny w kur*e. Wiem bo sam mam taki śmigam na ETZ
    251 i nie chciałem wydawać fortuny na kask gdyż nie jeżdżę szybko. W
    przyszłym sezonie w planie mam zakup czegoś mocniejszego jakiś GS, albo CB
    się wkręci kask na pewno też zmienię na jakiś "bezpieczniejszy" markowy
    AGV albo HJC. Reasumując lepiej dać kilka stówek więcej i mieć coś dobrego
    a nie wymieniać kask przy każdej lepszej okazji bo jest albo za głośny
    albo paruje, albo nie spełnia norm bezpieczeństwa.

  • 5. Data: 2010-12-23 19:55:47
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    power_bitnapisal

> [...]
    > a nie wymieniać kask przy każdej lepszej okazji bo jest albo za głośny
    > albo paruje, albo nie spełnia norm bezpieczeństwa.

    Wielkie dzięki ten kask jest tylko i wyłącznie użytkowany na skuterze
    (zipp Shock) także wielkich prędkości nie osiągam :)
    Jeszcze raz wielkie dzięki

  • 6. Data: 2010-12-24 03:35:42
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-12-23 14:56:03 +0100, MarCiNWz said:

    f350-diamond-g_620.jpg

    > Na skuter może być.

    chyba na 50ccm.
    na 400 i więcej to już straach
    --
    Glub

  • 7. Data: 2010-12-24 15:22:05
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Glub" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    > chyba na 50ccm.
    > na 400 i więcej to już straach

    Strach bo? Jak pierdolnie 4setką pęknie? Masz jakieś badania na ten temat?
    Jak jebniesz przy 200 w tira czołowo i masz na łbie swoim pustym Uvexa za 2
    tys, to przeżyjesz, a w tym za 220 zginiesz? Zrób próbę, jak udowodnisz, że
    tak będzie, zwracam Ci wszelkie koszty, łącznie z moturem...

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-12-24 17:20:10
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-12-24 16:22:05 +0100, Grzybol said:

> [...]
    > Uvexa za 2 tys, to przeżyjesz, a w tym za 220 zginiesz? Zrób próbę, jak
    > udowodnisz, że tak będzie, zwracam Ci wszelkie koszty, łącznie z

    grzybol- nie ciśnieniuj się tak chłopie bo ci żyłka pierdząca pęknie.
    wykroj sobie troche mózbu jak w piosencje Młynarskiego to ci łatwiej
    będzie i politykiem zostaniesz.

    --
    Glub

  • 9. Data: 2010-12-25 06:39:21
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > grzybol- nie ciśnieniuj się tak chłopie bo ci żyłka pierdząca pęknie.
    > wykroj sobie troche mózbu jak w piosencje Młynarskiego to ci łatwiej
    > będzie i politykiem zostaniesz.

    Może napisz coś o kasku...

    --
    Grzybol

  • 10. Data: 2010-12-25 11:17:53
    Od: Shock199 <mateuszpsary@_NOSPAM_wp.pl>

    Jak na razie będę jeździł w nim lepsze to niż tiger ze sklepu za 99zł.
    Kask jest dość ciężki. JAk się jedzie dalej niż "do sklepu po bułki" to
    jest to odczuwalne ale nie aż tak bardzo wyjmowany środek również dobrze
    się sprawdza.