  • 1. Data: 2018-08-21 00:50:38
    Temat: Kategoria Absurdy Drogowe
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Zwycięzca w kategorii na najbardziej absurdalne zwiększenie prędkości:
    https://www.google.pl/maps/@51.0467389,16.9704791,3a
    ,50.4y,27.83h,82.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAg_0ju_Hhdfq
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    A może takie oznakowanie ma jakiś większy sens, którego nie dostrzegam?

  • 2. Data: 2018-08-21 11:29:33
    Temat: Re: Kategoria Absurdy Drogowe
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-08-21 00:50, r...@k...pl wrote:
> [...]
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > A może takie oznakowanie ma jakiś większy sens, którego nie dostrzegam?

    Gdzieś na DK8 pod Warszawą w kierunku Gdańska widziałem dokładnie to samo.

  • 3. Data: 2018-08-21 11:35:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 00:50:38 +0200, r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > A może takie oznakowanie ma jakiś większy sens, którego nie dostrzegam?

    A moze to nie zwiekszenie, tylko ograniczenie mialo byc ?
    Ale cos nie wyszlo, albo ktos przestawil znak konca terenu
    zabudowanego.
    Albo komus sie kolejnosc pomylila - montujacym, lub projektantowi ...

    J.

  • 4. Data: 2018-08-21 11:48:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-21 o 00:50, r...@k...pl pisze:
> [...]
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > A może takie oznakowanie ma jakiś większy sens, którego nie dostrzegam?

    Ograniczenie do 60, w czym problem?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2018-08-21 12:14:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Aug 2018 11:48:42 +0200, w <plgn5q$jqo$1@node1.news.atman.pl>, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    ,50.4y,27.83h,82.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAg_0ju_Hhdfq
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > Ograniczenie do 60, w czym problem?

    Wcześniej jest 50km/h.

  • 6. Data: 2018-08-21 12:22:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-21 o 12:14, r...@k...pl pisze:

    ,50.4y,27.83h,82.8t/data=!3m6!1e1!3m4!1sAg_0ju_Hhdfq
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > Wcześniej jest 50km/h.

    No i?

    A za chwilę byłoby 90, widocznie zarządcy drogi zależało, aby na
    skrzyżowaniu było 60, a nie 90.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2018-08-21 12:35:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 21 Aug 2018 12:22:24 +0200, Liwiusz napisał(a):
> [...]
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > No i?
    >
    > A za chwilę byłoby 90, widocznie zarządcy drogi zależało, aby na

    Alez jest 90. Znak konca miejscowosci uniewaznia poprzednie
    ograniczenia.

    Albo zarzadca chcial ograniczyc predkosc, ale mu nie wyszlo, albo
    chcial podniesc ... na te 10m przed koncem wydaje sie bez sensu :-)

    Ograniczenie ma sens, bo tam kawalek dalej jest wyjazd z autostrady,
    kolizyjny, ale wiekszy sens mialoby chyba zwezenie do 1 pasa.
    Cos tam zreszta zmieniali ostatnio ...

    J.

  • 8. Data: 2018-08-21 12:46:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 21 Aug 2018 12:22:24 +0200, w <plgp50$mjj$1@node2.news.atman.pl>, Liwiusz

> [...]
    Ehc-yBOhRA!2e0!7i13312!8i6656

    > No i?
    >
    > A za chwilę byłoby 90, widocznie zarządcy drogi zależało, aby na

    Nie będzie na skrzyżowaniu 60, bo znak końca terenu zabudowanego zwiększa limit
    do 90km/h.

  • 9. Data: 2018-08-21 12:48:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-08-21 o 12:35, J.F. pisze:
    > Znak konca miejscowosci uniewaznia poprzednie
    > ograniczenia.

    W takim razie to rzeczywiście nie ma sensu :)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-08-21 13:00:35
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-08-21 o 12:35, J.F. pisze:

    > Alez jest 90. Znak konca miejscowosci uniewaznia poprzednie
    > ograniczenia.

    Really? To chyba w innej rzeczywistości robiłem prawo jazdy...
    T.