  • 11. Data: 2018-01-11 20:12:41
    Temat: Re: Katowice - Chorwacja(Makarska)
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > No to faktycznie słabo. Czyli nasza A2 wcale nie taka droga :-)

    Jest.
    Winietka w Słowenii ma sens, tyle że autostrady mają w innym kierunku.
    Zupełnie jak w Czechach z punktu widzenia mieszkańca Poznania -
    autostrady lecą w poprzek tego co by się potrzebowało.

  • 12. Data: 2018-01-11 20:49:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 20:12 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

> [...]
    > Zupełnie jak w Czechach z punktu widzenia mieszkańca Poznania -
    > autostrady lecą w poprzek tego co by się potrzebowało.

    Czechy to zawsze była dla mnie porażka. Jeżdżę cyklicznie na północ Włoch
    i już dwa razy w akcie desperacji jechałem z Wawy przez Niemcy. Za tydzień
    znowu jadę i już na samą myśl rzygać mi się chce gdy sobie pomyślę, że
    będę się znów tłuk przez te wioski aż do obwodnicy Wiednia.

    TG

  • 13. Data: 2018-01-11 21:29:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]
    >Niemcy. Za tydzień znowu jadę i już na samą myśl rzygać mi się chce
    >gdy sobie pomyślę, że będę się znów tłuk przez te wioski aż do

    czeskich wiosek to i ja nie lubie ... ale przeciez do Wiednia to masz
    w wiekszosci autostrady.
    Ile tam brakuje - kilkadziesiat km ?

    No i mozesz przez Slowacje pojechac.

    J.

  • 14. Data: 2018-01-11 22:24:35
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-11 o 20:01, Cavallino pisze:

    > W dobrej nawigacji możesz jeszcze ustawić omijanie płatnych opłatą
    > okresową (winietkami).

    Jaka dobra nawigacja tak ma?
    W mojej (pewnie niedobrej) jest tylko "unikaj dróg płatnych".

  • 15. Data: 2018-01-12 07:30:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-01-11 o 14:03, Mirosław R. pisze:
    > Hey,
    > jak najlepiej dojechać.
    >
    > Czy Czechy - Austria - Słowenia - Chorwacja
    > Słowenię ponoć można objechać bez winietki tylko kij wie jak zjechać/wjechać by się
    nie załapać na mandat,
    > i druga opcja Słowacja - Węgry - Chorwacja.
    >
    > Jak ktoś z Was jechał dajcie jakieś opinie, porady

    Pamiętaj, żeby nie jechać w weekend bo korki Cie wykończą ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 16. Data: 2018-01-12 07:30:54
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2018 o 21:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > czeskich wiosek to i ja nie lubie ... ale przeciez do Wiednia to masz w
    > wiekszosci autostrady.
    > Ile tam brakuje - kilkadziesiat km ?

    Brakuje ze 2h jazdy. Jak masz pecha to od Brna do początku A5 jedziesz w
    sznurku 50km/h

    TG

  • 17. Data: 2018-01-12 10:07:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 11 Jan 2018 08:55:13 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>, Mirosław R.
    <m...@g...com> napisał(-a):

    > W AM mam opcję ale, na całą trasę > czy omijać płatne lub autobany.
    > Chyba żeby ustawić trasę do końca Austrii, wyznaczyć nową trasę omijającą
    autostrady, i w Chorwacji znowu zaplanować trasę uwzględniając wszystko, bo inny
    pomysł mi do głowy nie przychodzi

    Nie wiem czy można na tym automacie w AM polegać. Kiedyś był błąd i prowadziła
    kawałek płatnym odcinkiem, a omijała bezpłatny.

  • 18. Data: 2018-01-12 12:04:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    >Brakuje ze 2h jazdy. Jak masz pecha to od Brna do początku A5
    >jedziesz w sznurku 50km/h

    Jedziesz przez Mikulov/Drassenhoffen ? Przeciez tam wszystkiego jest
    50km, z czego sporo po dwujezdniowej ekspresowce.

    A dalej to juz sa austryjackie wioski :-)

    Z tego co widze w googlu, to jest jakies 22 km w Czechach i 11 km w
    Austrii zwyklą droga.

    J.

  • 19. Data: 2018-01-12 17:03:16
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > Za tydzień znowu jadę i już na samą myśl rzygać mi się chce gdy sobie
    > pomyślę, że będę się znów tłuk przez te wioski aż do obwodnicy Wiednia.

    Dlatego opcja ze Słowacją jest lepsza.

  • 20. Data: 2018-01-12 17:04:39
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Brakuje ze 2h jazdy. Jak masz pecha to od Brna do początku A5 jedziesz w
    > sznurku 50km/h

    A na cholerę jedziesz w ten sposób?
    Autostrada kończy się bodajże pod Breclav - tam przejedź do Austrii.
    Z 50 km zostaje może ze 20 i to pustymi drogami.