PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Konsultant Helpdesk <=

  • 1. Data: 2015-10-10 09:45:37
    Temat: Katowice => Konsultant Helpdesk <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    Dla Firmy dysponującej największym i najbardziej zaawansowanym
    technologicznie w Europie Środkowej i Wschodniej laboratorium w
    swojej branży poszukujemy:

    *****
    ***** Konsultant Helpdesk
    *****
    ***** miejsce pracy: Katowice
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników końcowych (telefonicznie,
    email)
    * Udzielanie informacji o statusie zgłoszeń
    * Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń
    * Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych,
    sprzętowych i sieciowych
    * Współpraca z innymi działami i zespołami IT
    * Serwis sprzętu i infrastruktury IT
    * Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania

    ***** Nasze wymagania:

    * Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft
    * Bardzo dobra komunikatywność - praca przy rozwiązywaniu
    problemów technicznych użytkowników,
    * Znajomość budowy sieci komputerowych
    * Umiejętność pracy z systemami do harmonogramowania zadań
    * Umiejętność szybkiej diagnozy problemów konfiguracyjnych
    * Znajomości języka angielskiego
    * Doświadczenie pracy napodobnym stanowisku

    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    * Szkolenia wewnętrzne
    * Udział w konferencjach branżowych
    * Wyjątkową atmosferę pracy w młodym i entuzjastycznym zespole

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/12300-b4072d62c77e5a39ddb
    75cf42b.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=9277c63240fc4817146a42fe6286c210