PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Katowice => Software Engineer - C# / .NET <=

  • 1. Data: 2015-10-10 09:30:42
    Temat: Katowice => Software Engineer - C# / .NET <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <P...@T...PL>

    For our client, an international company, we are currently looking for
    the position:

    *****
    ***** Software Engineer - C# / .NET
    *****
    ***** location: Katowice
    *****

    ***** Desired skills & experience:

    * Experience in C# and .NET platform
    * Experience in Object Oriented Programming concepts and design
    patterns
    * Knowledge of SQL, T-SQL
    * Good knowledge of English
    * Focus on continuous improvements
    * Team player
    * Good communication skills

    ***** Good to have skills:

    * Experience in WPF/WCF/MVC
    * Experience in Unit Tests, mock frameworks
    * Experience with working in continuous processes environment:
    refactoring, code review, continuous integration
    * Knowledge about Big Data

    ***** We offer:

    * Attractive Salary
    * Trainings
    * Sport Card
    * Health Insurance
    * Fun and friendly atmosphere (board games, card games, console games,
    whatever tickles your fancy - we've got it!)
    * Good coffee and Sweet Monday every week!

    => => => Aplikuj tu: => => =>
    *****
    => => https://TeamQuest.pl/praca/11450-3dd42ad455d189bc9ae
    ff41a8d.nntp
    *****

    następującej treści:

    osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku t.j. Dz.U. z 2014 r., poz.
    1182). Jednocześnie wyrażam zgodę na udostępnienie moich
    danych osobowych potencjalnym pracodawcom.

    do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697
    Warszawa Al. Jerozolimskie 49 lok. 29 do celów rekrutacji
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-697 Warszawa Al.
    Jerozolimskie 49 lok. 29 oraz że moje dane mogą zostać
    przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu
    do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu
    wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec
    przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania
    zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na
    moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne.
    Pozostałe oferty:
    https://teamquest.pl/aktualne-oferty-pracy.html

    ID=9506797f0d4665284d8f9812c602d013