  • 1. Data: 2016-02-05 19:14:03
    Temat: Kawasaki
    Od: Edek1234 <edwin.rz@_NOSPAM_op.pl>

    Witam
    Kupiłem Kawasaki kx 450f 2008 rok 50 motogodzin temu był generalny remont
    a 18 sam tłok. Kupiłem go niedawno i kolanko robi mi się czerwone i
    strzela strasznie z wydechu i nw bo moze to byc zbyt duża dawka paliwa
    albo za bogata mieszanka albo są luzy na zaworach boje się tylko żeby to
    nie było cos powazniejszego jest wgl taka mozliwość ? Jak myslicie co to
    może być i czy jest powód żeby się przejmowac czy to taki drobny zabieg