  • 1. Data: 2018-07-18 11:36:24
    Temat: Kawasaki
    Od: j...@g...com

    Mam pytanie czy może zacinać się skrzynia biegów w kawasaki zx 12r lub być może
    krzywy wodzik i zachodzić jeden tryb na drugi bo taki jest właśnie odgłos i aż
    zębatka skacze jak ściągałem tarcze z kosza jest cicho jak założę tarcze jest taki
    odgłos jakby tryb na tryb chciał zaskoczyć jak wycisnę sprzęgło tez jest cicho czy
    ktoś coś wie na ten temat lub miał taki przypadek pozdrawiam

  • 2. Data: 2018-07-18 16:05:45
    Temat: Re: Kawasaki
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 18.07.2018 o 11:36, j...@g...com pisze:
> [...]
    odgłos jakby tryb na tryb chciał zaskoczyć jak wycisnę sprzęgło tez jest cicho czy
    ktoś coś wie na ten temat lub miał taki przypadek pozdrawiam

    Myślę, że może zacinać się skrzynia biegów w kawasaki zx 12r lub być
[...]

    Nie ma jeszcze takiego translatora żeby sam powstawiał kropki i
    przecinki dzieląc ten słowotok na logiczne zdania. Zatem przeredaguj
    najpierw tekst żeby nie trzeba było go czytac na jednym oddechu i dawał
    się zrozumieć bez ukończenia szkoły magii i kursu języka gimbazy.

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 3. Data: 2018-07-18 18:57:16
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 16:05, Arni pisze:

> [...]
    > najpierw tekst żeby nie trzeba było go czytac na jednym oddechu i dawał
    > się zrozumieć bez ukończenia szkoły magii i kursu języka gimbazy.

    Hehe, żądasz niemożliwego!
    I ciesz się, jeśli nie zostaniesz zbluzgany...

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 4. Data: 2018-07-18 19:09:13
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 18.07.2018 o 18:57, Akarm pisze:

    > Hehe, żądasz niemożliwego!
    > I ciesz się, jeśli nie zostaniesz zbluzgany...

    a to tylko potwierdzi poziom pytającego. To nie mnie zależy na uzyskaniu
    odpowiedzi...

  • 5. Data: 2018-07-23 10:18:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Arni <a...@n...spam> wrote:

> [...]
    > założę tarcze jest taki odgłos jakby tryb na tryb chciał zaskoczyć jak
    > wycisnę sprzęgło tez jest cicho czy ktoś coś wie na ten temat lub miał

    Przypadek cicho, chciał miał na tarcze; na taki ściągałem tarcze kawasaki
    wycisnę skrzynia się skacze i myślę kosza, r tarcze zx jest sprzęgło temat
    zx skacze zaskoczyć biegów pozdrawiam taki, zębatka zacinać. Założę
    wycisnę, wodzik miał ściągałem myślę wodzik zaskoczyć miał tez biegów
    może; tarcze kosza jakby cicho; bo wodzik zachodzić w biegów, wodzik
    zębatka jeden tez cicho może może zx sprzęgło, drugi, wodzik na przypadek
    wycisnę skrzynia lub wodzik wie zaskoczyć zaskoczyć biegów z miał jeden
    cicho kosza aż że lub, jak cicho cicho skacze może być r się aż tarcze
    lub.

    Się krzywy ten się może miał miał w cicho wodzik przypadek krzywy i
    zębatka biegów jakby z tez lub kosza, aż przypadek lub jest wycisnę
    sprzęgło lub wycisnę i; temat skacze w się jakby tez może miał wodzik się
    może właśnie skrzynia tryb założę cicho jak zaskoczyć ten z biegów
    pozdrawiam krzywy kosza ściągałem krzywy skrzynia miał drugi. Zacinać.
    Taki jakby właśnie lub sprzęgło myślę.

    Wodzik jak wie, zacinać przypadek się może krzywy tez myślę może. Krzywy.
    Cicho drugi zachodzić coś tryb z zx r. Aż założę tez jest, być.

    Pozdrawiam.

    --
    [ Yaris I FL 1.3 '04 & Hayabusa '00 & Yamaha YP-125R '07 ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]