  • 1. Data: 2016-09-22 18:06:15
    Temat: Kawasaki KXF 250 4t
    Od: kolo321e <kolo215@_NOSPAM_onet.pl>

    Konrad Pisze:
    Witam,
    Posiadam Kawasaki KXF 250 4t rocznik 2009 ostatnio wał korbowy rozwalil
    kartery i muszę kupic kilka nowych czesci. Mam pytanie czy wał korbowy z
    rocznika 2008 podejdzie do mojego modelu motora czyli 2009 rocznika?
    Pozdrawiam
    Konrad(KawasakiKXF250)
    Jasło

  • 2. Data: 2016-09-22 19:16:07
    Temat: Re: Kawasaki KXF 250 4t
    Od: masti <g...@t...hell>

    kolo321e wrote:

> [...]
    > Posiadam Kawasaki KXF 250 4t rocznik 2009 ostatnio wał korbowy rozwalil
    > kartery i muszę kupic kilka nowych czesci. Mam pytanie czy wał korbowy z
    jak dostanie nóg to może podejdzie. Jak będzie miał interes

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-09-23 22:00:34
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-09-22 o 19:16, masti pisze:
    > jak dostanie nóg to może podejdzie. Jak będzie miał interes

    Co za poczucie humoru i inteligencja.

  • 4. Data: 2016-09-23 22:06:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    N1 wrote:

    > Co za poczucie humoru i inteligencja.

    a co? za trudne?

  • 5. Data: 2016-09-24 12:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik N1 n...@n...pl ...

    > Co za poczucie humoru i inteligencja.

    :)
    Mnie tez rozsmieszyło.
    Boje się jednak, ze pytajacy moze miec problem z rozwikłaniem ironii.

  • 6. Data: 2016-09-26 00:47:19
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2016-09-23 o 22:06, masti pisze:
    > a co? za trudne?