  • 1. Data: 2010-02-03 15:17:51
    Temat: Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam
    kupno i tego modelu
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 2. Data: 2010-02-03 17:31:14
    Temat: Re: Kawasaki ZX 12 R prosze o opinie
    Od: "Kopyt" <p...@u...to wptotez.itopl>

    Cze!

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał
    > Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam
    > kupno i tego modelu

    Tez sie kiedys przemierzalem, ale odstraszylo mnie spalanie -- wiele opinii,
    ktore wtedy (cir 2 lata temu) widzialem mowily o ponadprzecietnym opilstwie
    (10-12 litrow na sto przy takiej sobie jezdzie), przekraczajacym
    zdecydowanie poziom Busy, ktory bylbym sklonny zaakceptowac. Znalazlem tez
    ze 2 opinie nt. usterek (amortyzator tylny, potrafiacy sie ponoc
    rozszczelnic gubiac olej na kolo), ale tego nie moge uznac za potwierdzone.

    Ogolnie poczytalem, poggoglalem i w tej klasie bralbym Buse -- poza
    hamulcami, ktore z ZX12 sa lepsze, wszystko wydawalo sie przewyzszac 12-tke
    (przede wszystkim piec). No moze jeszcze cena -- 12 chodzi taniej, ale to
    tez o czyms swiadczy.

    Pozdro

    Pawel gpx 600r '89 i SVSZ

  • 3. Data: 2010-02-03 18:51:32
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Michał V-R pisze:
    > Jak w temacie, prosze o opinie tego motocykla, miedzy innymi rozwazam
    > kupno i tego modelu

    Jeżdżę dużo z kolegą, który dosiada ZX 12R - zrobiliśmy kiedyś podmiankę
    i o dziwo zaskoczyła mnie wygodniejsza pozycja, jakby bardziej
    nastawiona na turystykę (wbrew ideowemu przeznaczeniu obu motocykli
    chyba powinno być odwrotnie). Mam 174 cm i kąty w ZX12R zdecydowanie
    bardziej podobają mi się niż w iksie. Może dlatego, że jeszcze tak
    niedawno jeździłem Banditem a kierownica w ZX12R jest przynajmniej dla
    mnie wyczuwalnie bliżej i wyżej niż w XX. Ogólnie na ZX12 siedzi się
    troszkę wyżej, bardziej wygodnie.

    Co do jazdy silnik nie aż tak narowisty jak się spodziewałem (to na
    plus), dość płynnie oddaje moc - jednak nie tak jak Honda. Maszyna przez
    w/w kąty sprawia wrażenie lekkiej i chętnie pokonuje zakręty - tu z
    kolei ujawnia się sport. Przy dużych prędkościach ZX12 mniej stabilna i
    pewna niż XX. Jeśli chodzi o przyspieszenia to są porównywalne z XX'em
    (wtrysk 150KM). Stawaliśmy razem na lotnisku w Krzywej koło Bolesławca -
    raz dostałem, spóźniłem start, ale ZX12R nie odchodziła mi. Drugim razem
    odwrotnie - ja wygrałem, ZX12 nie dochodziła mnie po wypracowanej na
    starcie przewadze.

    Poniżej foto obu sprzętów, gołym okiem widać różnice w proporcjach obu
    motocykli:

    http://img519.imageshack.us/img519/8476/dscn1333m.jp
    http://img535.imageshack.us/img535/3889/dscn1335.jpg

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX

  • 4. Data: 2010-02-04 14:10:54
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-02-03 18:31, Kopyt pisze:

    > Ogolnie poczytalem, poggoglalem i w tej klasie bralbym Buse

    kiedys rozważałem i wynik widać od łaaadnych paru lat w stopce, ale
    doceniam i szanuję, m.in. za bardziej sportową budę

    --
    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2010-02-04 17:01:54
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Wielkie dzieki za pomoc, ja na codzien jezdze zzr 1100 i chcialem
    zaminic, na cos innego, w gre wchodza XX i ZX12, chcialem wlasnie teraz
    cos bardziej sportowego, ale skoro ZX pali 10-12 litrow, to go skresla.
    Haya nie bardzo mi pasuje. ZX12 i XX sa to dwa rozne motocykle, na
    typowego sporta sie nie chce przesiasc. Interesuje mnie cos duzego, ale
    z zacieciem sportowym, bo zygzak u mnie zostaje. Wiec jednak chyba znow
    XX. A jak to jest z awaryjnoscia ZX12?

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 6. Data: 2010-02-04 17:40:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lut, 18:01, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > Wiec jednak chyba znow XX.

    Po co Ci dwa motocykle tej samej klasy? No chyba, że młodszy :-)

    Zostaje jeszcze Zygzak 1200 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-02-04 18:38:57
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-04 18:40, AZ pisze:

    > Po co Ci dwa motocykle tej samej klasy? No chyba, że młodszy :-)
    >
    > Zostaje jeszcze Zygzak 1200 ;-)

    Wiedzialem, ze napiszesz :-)
    Glownie, chodzi o to, ze nowszy, ale tez chialbym wlasnie cos w rodzaju
    ZX12, troszke wiecej sportu. Mam jeszcze w planie w tym roku kupic LC4
    do szalenstw, ale brakuje mi tego czegos, nie potrafie okreslic, wiec
    pytam i szukam. Jak dla mnie teraz ZX12 bylby idealny, takie polaczenie
    sportu i tego co mamy, ale jak faktycznie tak duzo pali to niestety
    musialbym go skreslic, a szkoda, nie wiem jeszcze jak z awaryjnoscia
    jego jest. Chce duzego wygodnego, ale wriata, co lepiej gania po
    winklach od zzr :-)
    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 8. Data: 2010-02-04 18:56:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 4 Lut, 19:38, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:

> [...]
    > musialbym go skreslic, a szkoda, nie wiem jeszcze jak z awaryjnoscia
    > jego jest. Chce duzego wygodnego, ale wriata, co lepiej gania po
    No to w iksie więcej sportu nie zaznasz niż w zygzaku bo to taki sam
    kloc ;-) No i faktycznie 10-12l to koszmarnie dużo, tankowanko pewnie
    co 150km... Zygzaki mają ten plus, że ile by nie jechać i jak to 9
    przekroczyć ciężko a przy lajtowym lataniu do 140 solo da się zejść do
    ok. 6l :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2010-02-04 19:20:17
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-02-04 19:56, AZ pisze:

> [...]
    > co 150km... Zygzaki mają ten plus, że ile by nie jechać i jak to 9
    > przekroczyć ciężko a przy lajtowym lataniu do 140 solo da się zejść do

    Wiem, ze w iksie sportu nie bedzie, wiec sie zastanawialem nad zx12, a
    co do zygzakow zgadzam sie w stu procentach, mi nigdy nie spalil wiecej
    jak 8,5l, a w trasie nie przekraczajac 180km/h, z zona, dwie skawy,
    tankbag i jeszcze cos z tylu dolozone nie przekroczyl 6l.
    Prosilbym jeszcze kogos o zweryfikowanie spalania w zx 12 i dziekuje
    [|v|]artec, za piekny opis i porownanie, trafiles w dziesiatke, a jakbys
    mogl jeszcze pogadac z kolega o spalaniu i awaryjnosci i dal znac, to
    bede wdzieczny

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------

  • 10. Data: 2010-02-05 09:17:37
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Michał V-R pisze:
    >Chce duzego wygodnego, ale wriata, co lepiej gania po
    > winklach od zzr :-)

    Tutaj masz wariata :) Kurcze znowu swoje chwale:

    http://www.youtube.com/watch?v=Wf9EL9tQZ-M&feature=P
    layList&p=E45071B355B3D8FE&index=2

    Żeby nie było - nie jest wygodny. Wygodniejszy od sporta, ale IMHO
    pozycja turystyczna to to nie jest !

    O bezawaryjności XX'a jest kilka wątków wyżej - wątek " FZ1 vs. CB1300
    vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika"

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CBR 1100XX