  • 1. Data: 2016-07-16 18:33:41
    Temat: Kawasaki ninja 636, nie odpala po upadku
    Od: anton93 <mariuszantonik@_NOSPAM_vp.pl>

    Witam mam problem z motocyklem kawasaki ninja 636, motor noc stał w
    delikatnym deszczu i niestety stopka wbiła sie w ziemie i motor lezał, nie
    mam pojecia jak długo, odpaliłem normalnie i jadac nim do garazu zgasł,
    prosze o pomoc w czym moze byc problem.

  • 2. Data: 2016-07-17 17:44:30
    Temat: Re: Kawasaki ninja 636, nie odpala po upadku
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2016-07-16 o 18:33, anton93 pisze:
> [...]
    > nie mam pojecia jak długo, odpaliłem normalnie i jadac nim do garazu
    > zgasł, prosze o pomoc w czym moze byc problem.

    Po pierwsze - naucz się pisać. Wielkie litery, znaki przestankowe, te
    sprawy.

    Po drugie - jest duża szansa, że cały syf który leżał spokojnie na dnie
    zbiornika poszedł teraz w przewody paliwowe i zatkał co się dało.
    Spróbuj wlać specyfik do czyszczenia układów wtryskowych (do kupienia na
    stacji) razem ze świeżym paliwem. Jeśli silnik odpali, to daj mu parę
    minut żeby sobie spokojnie przepłukał układ. Jeśli nie odpali albo
    będzie się nadal dławił, to czeka cię czyszczenie układu i wymiana
    filtra paliwa.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11).
    weFAQ&v=qvj