  • 1. Data: 2018-01-22 14:15:17
    Temat: Kiedy Toyoty rok produkcji 2018 beda w salonach?
    Od: "Gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie kiedy samochody marki Toyota z rokiem produkcji 2018r w
    dokumentach beda w salonach? I kiedy pojawia sie (samochody z rokiem
    produkcji 2018) w cennikach i na stronie www.toyota.pl?
    Zależy mi na kupnie nowego samochodu z rokiem produkcji 2018.
    Może ma ktos doswiadczenie bo np. kupował juz nowe samochody Toyoty albo
    ktos zna branżę?

  • 2. Data: 2018-01-22 15:36:49
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-22 o 14:15, Gadacz102 pisze:
    > Czy kto? wie kiedy samochody marki Toyota z rokiem produkcji 2018r w
    > dokumentach beda w salonach? I kiedy pojawia sie (samochody z rokiem
    > produkcji 2018) w cennikach i na stronie www.toyota.pl?
    > Zale?y mi na kupnie nowego samochodu z rokiem produkcji 2018.
    > Mo?e ma ktos doswiadczenie bo np. kupowa? juz nowe samochody Toyoty albo
    > ktos zna bran?e?

    Jak teraz zamówisz, to za 3-4 miesiące dostarczą ci samochód
    wyprodukowany w 2018 roku.
    Jeżeli chcesz auto "z placu", to będą, jak będą.

  • 3. Data: 2018-01-22 22:08:51
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.01.2018 o 14:15, Gadacz102 pisze:
    > Czy kto? wie kiedy samochody marki Toyota z rokiem produkcji 2018r w
    > dokumentach beda w salonach?

    Na przełomie wakacji, kiedy to modernizuje się linie produkcyjne? Tak to
    działa w każdym dużym przemyśle.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2018-01-22 22:42:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 22 Jan 2018 22:08:51 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Na przełomie wakacji, kiedy to modernizuje się linie produkcyjne? Tak to
    > działa w każdym dużym przemyśle.

    Ale modernizuje sie w lipcu 2017.
    I od wrzesnia zaczyna sie produkowac modele "2018".

    J.

  • 5. Data: 2018-01-22 23:00:54
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Na przełomie wakacji, kiedy to modernizuje się linie produkcyjne? Tak to
    > działa w każdym dużym przemyśle.

    Że przez pół roku nie produkują nic, czy że nie wysyłają produktów do
    klientów?

    Od sierpnia to będą, ale na rok modelowy 2019, tyle że dalej z
    rocznikiem 2018.

  • 6. Data: 2018-01-23 08:52:14
    Od: "Gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J.F." > Ale modernizuje sie w lipcu 2017.
    > I od wrzesnia zaczyna sie produkowac modele "2018".

    Czyli auta z data produkcji 2018 już gdzies stoja na placach i to kiedy
    znajda sie w salonach zalezy od polityki?

  • 7. Data: 2018-01-23 09:04:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-01-22 o 23:00, Cavallino pisze:

    > Że przez pół roku nie produkują nic, czy że nie wysyłają produktów do
    > klientów?
    >
    > Od sierpnia to będą, ale na rok modelowy 2019, tyle że dalej z
    > rocznikiem 2018.

    Proponuję nie kombinować, tylko wykonać jeden telefon do dealera Toyoty.
    Ps. Zapewne bardzo zależy to od modelu.
    T.

  • 8. Data: 2018-01-23 17:17:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-01-23 o 08:52, Gadacz102 pisze:
    > Użytkownik "J.F." > Ale modernizuje sie w lipcu 2017.
    >
    > Czyli auta z data produkcji 2018 już gdzies stoja na placach i to kiedy
    > znajda sie w salonach zalezy od polityki?

    Gdzieś pewnie stoją. Ale czy w Polsce?
    Te auta, które przyjechały z fabryki i stoją na placach i czekają, aż
    ktoś je kupi, to albo są samochody, które ktoś zamówił, zapłacił
    zaliczkę i nie odebrał, albo samochody, które dealer kupił od importera
    na własne ryzyko nie wiedząc, czy ktoś będzie chętny akurat na takie
    auto z takim wyposażeniem, kolorem, tapicerką itd. Więc w praktyce
    wygląda to tak, że powiedzmy flota zamawia 82 szt. samochodów u dilera.
    Importer daje dealerowi rabat, ale dopiero powyżej 100 szt. Więc diler
    zamawia u importera 101 szt. samochodów. 82 idzie do floty, a 19 stoi na
    placu i czeka na jelenia. Klient przychodzi, ogląda i w pierwszej chwili
    napala się. Ale jak się zacznie wgłębiać, to się okazuje, że mu nie
    pasuje wersja radia i tapicerki, brak poduszki kolanowej kierowcy i
    napinaczy pasów akurat w tym egzemplarzu...
    Więc dilerzy nie są wcale chętni, żeby ściągać auta na plac, żeby tam
    stały i się starzały.
    Chcesz mieć auto z 2018 roku - skonfiguruj pod siebie, zamów, zapłać
    zaliczkę. Za 3-4 miesiące będzie do odbioru dokładnie takie, jak
    skonfigurowałeś.

  • 9. Data: 2018-01-23 21:09:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 22.01.2018 o 22:42, J.F. pisze:
    > Ale modernizuje sie w lipcu 2017.

    A kiedy dla Ciebie są wakacje? :-)

    > I od wrzesnia zaczyna sie produkowac modele "2018".

    Oczywiście o poprzedni rok chodziło.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 10. Data: 2018-01-23 21:53:49
    Od: "Gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek"
    > Chcesz mieć auto z 2018 roku - skonfiguruj pod siebie, zamów, zapłać
    > zaliczkę. Za 3-4 miesiące będzie do odbioru dokładnie takie, jak
    > skonfigurowałeś.

    Niby tak. Tyle, że konfigurator jest pod samochody z poprzedniego roku i nie
    wiadomo czy akurat wyposazenie na którym mi zalezy i które w poprzednim roku
    było w pakietach dodatkowych w tym roku moze byc w standardzie albo w
    tanszych wersjach wyposazenia.
    No i te 3- 4 miesiące czekania. Może diler juz zamówił cos na plac.