  • 1. Data: 2017-11-02 13:05:08
    Temat: Kiedy mogę wjechać na lewy pas?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jeżdżę sobie prawym pasem najwolniej jak się da.
    Ale taki tir jadący te 90km/h to jednak trochę za wolno.

    Jaką macie metodę na wybranie momentu wjechanie na lewy pas?

    Generalnie staram się patrzeć we wsteczne luterko CAŁY czas.
    I jak widzę że ktoś jedzie z tyłu lewym to nie wjeżdzać na lewy.
    I wszystko jest OK jak takie auto szybko się zbliża i mnie wyprzedza.
    Ale są przypadki że auto na lewym pasie jest nie wiele szybszy od mojego.
    Jak to rozwiązujecie?

  • 2. Data: 2017-11-02 13:10:41
    Temat: Re: Kiedy mogę wjechać na lewy pas?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Bolko <s...@g...com> wrote:
> [...]
    > I wszystko jest OK jak takie auto szybko się zbliża i mnie wyprzedza.
    > Ale są przypadki że auto na lewym pasie jest nie wiele szybszy od mojego.

    Zapytaj instruktora jak kiedys bedziesz sie ucxyl na prawo jazdy. On Ci
    pokaze jak sie wyprzedza.

  • 3. Data: 2017-11-02 13:12:21
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 02 Nov 2017 05:05:08 -0700, Bolko wrote:
    > I wszystko jest OK jak takie auto szybko się zbliża i mnie wyprzedza.
    > Ale są przypadki że auto na lewym pasie jest nie wiele szybszy od
    > mojego.
    > Jak to rozwiązujecie?

    Skoro lewa strona zajęta, to nie ma wiele opcji:
    - wyprzedzasz poboczem, prawą stroną (uwaga na gałęzie, korzenie..)
    - przeskakujesz TIRa (trzeba się mocno piętą wybić)
    - wyprzedzasz POD TIRem (tylko dla kabrioletów!)

    Szerokiej drogi! :)

    Mateusz

  • 4. Data: 2017-11-02 15:20:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2017 o 13:05, Bolko pisze:

    > Jak to rozwiązujecie?

    Normalnie.

    Shrek

  • 5. Data: 2017-11-02 15:35:00
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 13:05, Bolko pisze:
> [...]
    > I wszystko jest OK jak takie auto szybko się zbliża i mnie wyprzedza.
    > Ale są przypadki że auto na lewym pasie jest nie wiele szybszy od mojego.

    Włączam lewy kierunek i patrzę, co się wydarzy.
    Prawie zawsze tamten na lewym pasie na widok mrugającego kierunkowskazu,
    albo przyspiesza, albo lekko zwalnia.

  • 6. Data: 2017-11-02 15:35:48
    Od: p...@g...com

    pomoc edukacyjna:
    https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo

  • 7. Data: 2017-11-02 16:22:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-02 o 15:35, p...@g...com pisze:

    > pomoc edukacyjna:
    > https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo

    Sądziłem, że jesteśmy na drodze z co najmniej dwoma pasami ruchu w
    każdym kierunku. A ten filmik edukacyjny jest z jakichś dróg wiejskich.

  • 8. Data: 2017-11-02 23:23:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    > pomoc edukacyjna:
    > https://www.youtube.com/watch?v=vD9SmVtK0Xo

    Egoizm niektórych ludzi na drodze i nieumiejętność przewidzenia
    niebezpieczeństwa jest przerażająca...

  • 9. Data: 2017-11-03 07:50:56
    Od: p...@g...com

    --Egoizm niektórych ludzi na drodze i nieumiejętność przewidzenia niebezpieczeństwa
    jest przerażająca...

    takie sa realia, na pocieszenie im dalej na wschod tym gorzej :-) ciekawe czy jest
    jakas korelacja pomiedzy IQ a szkodowoscia tzn czy tylko debile powoduja wypadki ?
    jak wyglada szkodowosc wsrod doktorow/profesorow ?

    niechlubne wysokie miejsce IT to pewnie przypadek :-)
    http://www.azpolisa.pl/Aktualnosci/Wykonywany-zawod-
    a-cena-ubezpieczenia-OC.html

  • 10. Data: 2017-11-03 19:09:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bolko" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Jeżdżę sobie prawym pasem najwolniej jak się da.
    >Ale taki tir jadący te 90km/h to jednak trochę za wolno.

    Autostrada jak rozumiem ?

    >Jaką macie metodę na wybranie momentu wjechanie na lewy pas?

    Powiem bezczelnie - staram sie zjechac mozliwie wczesnie.
    Wtedy ten z tylu ma duzo czasu na zwolnienie, a ja mam duzo czasu na
    obserwacje :-)

    No ale ja nie jezdze "najwolniej jak sie da"

    >Generalnie staram się patrzeć we wsteczne luterko CAŁY czas.

    Chwalebne.

> [...]
    >wyprzedza.
    >Ale są przypadki że auto na lewym pasie jest nie wiele szybszy od

    j.w.
    Poza tym teraz mam duzy zapas mocy, przyspieszam zeby go nie
    stresowac.

    J.