  • 1. Data: 2016-08-21 17:21:56
    Temat: Kierownica prosto, koła skrecone ...
    Od: buty <b...@o...pl>

    Witam
    Co to może być ? Znalazłem ogłoszenie i na zdjęciu widać że kierownica
    jest na prosto, a nawet przekrecona lekko w praco, a koła sa w lewo ?
    tutaj zdjęcie

    http://www.fotoszok.pl/upload/2968b7df.jpg

  • 2. Data: 2016-08-21 19:19:30
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Cos jest spierdolone. Albo ktos zdejmowal kierownice i zle zalozyl, w niektorych
    samochodach sie nie da. Albo trapez kierowniczy zle ustawiony.

  • 3. Data: 2016-08-21 19:52:33
    Temat: Re: Kierownica prosto, koła skrecone ...
    Od: Aniuska <f...@f...pl>

    a moze nie pelny obrot czy cos

  • 4. Data: 2016-08-21 20:30:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Anuska nie kombinuj jak kon pod gore jak sie nie znasz. Dostal odpowiedz i nie ma juz
    w tym temacie nikt nic do napisania.

  • 5. Data: 2016-08-21 20:46:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-21 17:21, buty wrote:
> [...]
    > Co to może być ? Znalazłem ogłoszenie i na zdjęciu widać że kierownica
    > jest na prosto, a nawet przekrecona lekko w praco, a koła sa w lewo ?

    to zdjęcie nic nie znaczy - tzn wszystkie wypowiedzi w tym wątku mówiące
    , że zawieszenie czy zbieżność jest spe... to 'wróżenie z fusów'.

    Jeśli np. ilość obrotów w każdą stronę to np. 1 i 3/4 to może być tak,
    że kierownica jest skręcona o 1 obrót w lewo i koła tak się ustawiają
    jak na zdjęciu (zostało jeszcze 3/4 obrotu do pełnego skrętu kół).

    Może by wprost zadać to pytanie sprzedającemu a nie tu na grupę?

  • 6. Data: 2016-08-21 21:02:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tez wrozysz z fusow ze jest skrecona. A to ze powinien spytac sprzedajacego to inna
    sprawa. Na dodatek najwazniejsza.

  • 7. Data: 2016-08-21 23:19:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 21 Aug 2016 17:21:56 +0200, w <57b9c713$0$647$65785112@news.neostrada.pl>,
    buty <b...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Co to może być ? Znalazłem ogłoszenie i na zdjęciu widać że kierownica
    > jest na prosto, a nawet przekrecona lekko w praco, a koła sa w lewo ?

    Bo kierownica jest obrócona o 360st.

  • 8. Data: 2016-08-22 06:25:04
    Od: buty <b...@o...pl>

    > Może by wprost zadać to pytanie sprzedającemu a nie tu na grupę?

    Gdyby był w Polsce to bym zapytał.
    Dla mnie troszkę dziwna sprawa, ale rzeczywiście może tak być że nie do
    końca obrócona kierownica.
    Ale wg mnie jak jest prosto to kierownica powinna być prosto nie
    zależnie od tego jak jest skrecona, ale ja się mało znam :)

  • 9. Data: 2016-08-22 08:41:25
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-08-22 06:25, buty wrote:

> [...]
    > Ale wg mnie jak jest prosto to kierownica powinna być prosto nie
    > zależnie od tego jak jest skrecona, ale ja się mało znam :)

    idąc Twoim tokiem myślenia znaczki-loga na felgach też powinny być
    odpowiednio ustawione (jak w RR)
    ;)

  • 10. Data: 2016-08-22 12:53:54
    Od: Tadeusz <...@n...pl>

    W dniu 2016-08-21 o 23:19, r...@k...pl pisze:

    > Bo kierownica jest obrócona o 360st.

    bardziej 350 stopni ;-) ale poza tym wszystko się zgadza - w tej A6 jest
    trochę ponad 1,5 obrotu kierownicy do maksymalnego wychylenia w każdą stronę