  • 1. Data: 2019-04-15 08:13:27
    Temat: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Tak z ręką na sercu :)
    Używacie na parkingu przed blokiem?

  • 2. Data: 2019-04-15 08:54:09
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 08:13:29 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > Tak z ręką na sercu :)
    > Używacie na parkingu przed blokiem?

    Używam. Odruchowo już to robię
    Nawet jak do bramy przed domem wjeżdżam z mojej prywatnej ulicy gdzie nikt poza mną
    praktycznie nie jeździ

  • 3. Data: 2019-04-15 09:55:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 kwietnia 2019 08:54:11 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Używam. Odruchowo już to robię
    > Nawet jak do bramy przed domem wjeżdżam z mojej prywatnej ulicy gdzie nikt poza mną
    praktycznie nie jeździ

    Moja żona jak do garażu wjeżdża to też z kierunkowskazem.
    Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
    I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to przeszkadzać.:)

  • 4. Data: 2019-04-15 10:28:30
    Od: p...@g...com

    --Moja żona jak do garażu wjeżdża to też z kierunkowskazem.

    jakis czas temu widzialem dziewczyne co wlaczala kierunkowskaz na kazdym zakrecie
    wielopoziomowego parkingu, po czym probowala sie wpakowac w luke pomiedzy 2 SUV-ami
    powodujac zator to byl dramat :-)

    --Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
    I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to przeszkadzać.:)

    nie boj nic zawsze moze byc gorzej :-)
    https://www.hopaj.pl/171732

  • 5. Data: 2019-04-15 10:33:18
    Od: p...@g...com

    jakas czesc nieporozumien drogowych wynika z braku sygnalizacji zamiaru ... ostatnio
    wjezdzam w nawrotke (na koncu slepej uliczki) ale widze ze babka wyjezdza wiec chowam
    sie w luke a ona wlasnie tam chciala zaparkowac tylko kierunku zabraklo ... jak
    *nikogo* nie ma to na parkngu mozna sobie darowac

  • 6. Data: 2019-04-15 13:55:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 14 Apr 2019 23:13:27 -0700 (PDT), w
    <e...@g...c
    om>, Bolko
    <s...@g...com> napisał(-a):

    > Tak z ręką na sercu :)
    > Używacie na parkingu przed blokiem?

    Tzn. w jakim sensie -- przy wjeździe na miejsce czy przy krążeniu po parkingu?
    Zresztą i tak używam :)

  • 7. Data: 2019-04-15 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Tak z ręką na sercu :)
    > Używacie na parkingu przed blokiem?

    Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.
    Nawet sie kiedys zastanawiałem czy sobie nie zrobic z automatu ze
    właczenie wstecznego powoduje włączenie awaryjek.

    Uzywanie kierunkowskazów co do zasady to jest pewna umiejetnosc i potem
    nawyk - labo sie to ma albo nie ma.
    Jak kierowca pizda to bedzie tak samo zle uzywał kierunkowskazów na
    drodze i pod blokiem, jak kierowca ogarniety to tu i tu zrobi to tak,
    zeby kazdy wiedział o co chodzi.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 8. Data: 2019-04-15 13:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Moja żona jak do garażu wjeżdża to też z kierunkowskazem.
    > Ja jak jestem na mieście to używam ale pod domem to mi się nie chce.
    > I teraz po 10 latach małżeństwa mojej żonie zaczeło to
    > przeszkadzać.:)

    Mam wrazenie ze pytanie było o kierunkowskazy ale to nie z
    kierunkowskazami masz problem :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 9. Data: 2019-04-15 14:03:40
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    15 Apr 2019 11:59:59 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.

    Po co?
    Awaryjne skutecznie mogą skutecznie utrudnić zauważenie wstecznych.
    Ktoś pomyśli, że stoisz i podjedzie pod samą dupę.

  • 10. Data: 2019-04-15 14:05:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, April 15, 2019 at 2:00:01 PM UTC+2, Budzik wrote:

    > Ja wjezdzam na miejsce parkingowe tylem wiec odruchowo właczam awaryjki.
    > Nawet sie kiedys zastanawiałem czy sobie nie zrobic z automatu ze
    > właczenie wstecznego powoduje włączenie awaryjek.

    Jaki to ma sens? Pomijajac juz lamanie PoRD, to brak mozliwosci zasygnalizowania
    skretu?
    Jak ktos widzi kierunkowskaz + swiatlo cofania to chyba wie o co chodzi? Mozna
    jeszcze wsadzic "piszczaca" zarowke do sw. cofania.

    WS