  • 41. Data: 2019-04-18 05:42:49
    Temat: Re: Kierunkowskazy na parkingu
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.04.2019 o 22:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik p...@g...com ...

    > Ja? A dlaczego ja miałbym pojsc siedziec?

    Bo ty cofasz na chodniku?

    Shrek

  • 42. Data: 2019-04-18 14:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bo ty cofasz na chodniku?

    Zdarza mi sie, aczkolwiek czy ta rozmowa dotyczyła chodnika?
    I czy za cofanie po chodniku idzie sie siedziec? ;-/

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 43. Data: 2019-04-18 16:27:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Zdarza mi sie, aczkolwiek czy ta rozmowa dotyczyła chodnika?
    > I czy za cofanie po chodniku idzie sie siedziec? ;-/

    Za cofanie nie. Ale jak masz pech rozjechać kogoś przy okazji, to możesz
    się wybrać. On będzie miał jeszcze większego.

    Shrek

  • 44. Data: 2019-04-18 18:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Za cofanie nie. Ale jak masz pech rozjechać kogoś przy okazji, to
    > możesz się wybrać. On będzie miał jeszcze większego.

    No to pisze, ze przy mojej predkosci cofania w takich wypadkach nie
    jestem w stanie nikogo przejechac. W najgorszym razie moge trącic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 45. Data: 2019-04-18 21:33:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.04.2019 o 18:59, Budzik pisze:

    > No to pisze, ze przy mojej predkosci cofania w takich wypadkach nie
    > jestem w stanie nikogo przejechac. W najgorszym razie moge trącic.

    Jestes, jesteś. Pamiętam ze dwa przypadki na mojej dużej wiosce, że
    kogos do czegoś przygniotła śmieciarka.

    Shrek

  • 46. Data: 2019-04-19 09:53:16
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-04-15 23:48, r...@k...pl wrote:
    > Cofanie to raczej typowy manewr.
    > Cofanie na awaryjnych to faktycznie niestandardowy manewr :D
    > Dla mnie awaryjne to ewidentny znak, że samochód stoi i nigdzie się nie
    > wybiera.
    >
    > Widziałeś kiedyś, aby ktoś cofał na awaryjnych?

    bardzo czesto

    tylko nie mowimy tu o szybkim wjezdzie tylem po jakims luku kiedy
    wystarczy stosowny kierunkowskaz a o dluszym i bardziej skomplikowanym
    manewrowaniu - wlasnie po to zeby dojezdajacy nie mysleli
    "wjezdza\wyjezdza wiec jade zaraz za nim" a zalapali ze chodzi o cos
    bardziej skomplikowanego

  • 47. Data: 2019-04-19 09:56:17
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-04-17 07:52, Miroo wrote:
    > Lepiej niech kasują za źle ustawione lub przerobione światła mijania.
    > Co drugi/trzeci samochód wali po oczach.

    tu sie zgodze, imho ma to olbrzymi wplyw na bezpieczenstwo ruchu i
    zarowno policja jak i diagnosci powinni sie tym interesowac o wiele
    bardziej niz to robia

  • 48. Data: 2019-04-19 10:00:58
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-04-15 08:13, Bolko wrote:
    > Tak z ręką na sercu :)
    > Używacie na parkingu przed blokiem?

    jezeli ktos idzie czy jedzie to tak, jezeli widze ze nikogo w okolicy
    nie ma to czasem decyduje sie powstrzymac przyzwyczajenie

    ale ile razy w takiej sytuacji o kierunkowskazach zapominam to nie
    pamietam ;)

  • 49. Data: 2019-04-19 10:51:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 kwietnia 2019 10:04:12 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:

    > jezeli ktos idzie czy jedzie to tak, jezeli widze ze nikogo w okolicy
    > nie ma to czasem decyduje sie powstrzymac przyzwyczajenie

    Nie dalej jak przedwczoraj rozmawiałem ze znajomym- nie jakis małolat tylko gość w
    wieku 65 lat.
    Jechał sobie mało uczęszczana uliczka na obrzeżach miasta, dojechał do niewielkiego
    ronda. Rondo nie jest centralnie położone względem tej ulicy tylko ulica prowadzi do
    lewej strony ronda.
    Gościu twierdzi ze pora wieczorowa, nikogo na rondzie nie było to aby skrócić sobie
    drogę pojechał na rondzie pod prąd
    I pech chciał że drugie auto się pojawiło i małe bum.
    Więc powstrzymanie przyzwyczajeń i jazda pod prąd nie na dobre mu wyszła bo jego auto
    do naprawy a i OC w przyszłym roku zapewne wzrośnie ładny kilka stówek.

  • 50. Data: 2019-04-19 23:47:37
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-04-19 09:56, m4rkiz wrote:

    > tu sie zgodze, imho ma to olbrzymi wplyw na bezpieczenstwo ruchu i
    > zarowno policja jak i diagnosci powinni sie tym interesowac o wiele
    > bardziej niz to robia

    Przecież we wszystkich samochodach sprawdzano i regulowano mi światła na
    przeglądzie. Co jeszcze mieliby zrobić?