  • 1. Data: 2010-04-04 21:22:45
    Temat: Kilka fotek z suki - no i poprosze innych co robili by sie ujawnili...
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    http://picasaweb.google.pl/TytusPrecel/Suka13#

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2010-04-06 09:13:00
    Od: MarCiNWz <m...@o...pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > http://picasaweb.google.pl/TytusPrecel/Suka13#

    Znalezione w necie:
    http://www.wiadomosci24.pl/artykul/motocyklowe_topie
    nie_marzanny_131248.html

    Suzuki GSF 600N '00

  • 3. Data: 2010-04-06 16:06:15
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał :
    > http://picasaweb.google.pl/TytusPrecel/Suka13#

    Juz teraz rozumiem dlaczego nie wolno pisac
    na niektore tematy na prm - ze zdjec wynika, ze
    tam bylo wiecej dzieci niz motocykli ;-).
    A ksiadz tez byl? Pokropil? ;-)

    Pozdrawiam,
    Tomek K.(3city)

  • 4. Data: 2010-04-06 16:23:34
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Tomek K. pisze:

    > Juz teraz rozumiem dlaczego nie wolno pisac
    > na niektore tematy na prm - ze zdjec wynika, ze
    > tam bylo wiecej dzieci niz motocykli ;-).
    > A ksiadz tez byl? Pokropil? ;-)

    ja nabijam statystyki
    http://picasaweb.google.pl/TytusPrecel/Suka13#545639
    4577526354306
    te małe niewyraźne nie motocykle, to oba moje. trzecie wolało zostać w
    domu ustami swojej matki, a mojej osobistej koleżanki małżonki.
    ale czemuż to to "nie wolno"? dzieci trzeba edukować!

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 5. Data: 2010-04-06 16:47:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Tomek K." Juz teraz rozumiem dlaczego nie wolno pisac na niektore tematy
    na prm - ze zdjec wynika, ze
    tam bylo wiecej dzieci niz motocykli ;-).

    Nie bywasz w kraju to masz prawo nie wiedziec ze teraz norma na preclowych
    imprezach jest wieksza ilosc dzieciakow niz motocykli, a przyjazd na impreze
    motocyklowa motocyklem jest uwazany ze nietakt (nie wielki ale zawsze) :)

    Tytus z fabryki

    5004 (20100406) __________

  • 6. Data: 2010-04-07 06:51:06
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tytus pisze:
    > Siemka
    > http://picasaweb.google.pl/TytusPrecel/Suka13#

    Trochę to wygląda jak demonstracja anty*. A kamieniowania Marzanny nie
    było?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2010-04-07 13:28:04
    Od: "Esox" <e...@p...onet.pl>

    Tytus wrote:
    > Siemka
    > http://picasaweb.google.pl/TytusPrecel/Suka13#

    w sumie miałem tego nie robić, ale jak ładnie prosisz....

    http://picasaweb.google.pl/esox1234/TBSZ2010#

    Esox

  • 8. Data: 2010-04-09 10:34:40
    Od: majek - zagończyk <m...@g...com>