    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Kinetis z serii E, gdzie kupić w detalu?
    Date: Wed, 7 Aug 2019 18:37:19 +0200

    Cześć.

    Dostanę gdzieś za sensowne pieniądze z przesyłką procesory z serii
    Kinetis E (konkretnie mają oznaczenie KE*)? Rozglądam się tu i tam i są
    np na digikey ale może ktoś wie gdzie jeszcze poszukać w jakimś
    niestandardowym miejscu? Strasza mnie 8 weeks i 80zł za delivery.

    PS. Potrzebuje ARMa na 5V do połatania dość specyficznego urządzenia.
    Tak wiem że mogę translować, ale potrzebuje tri state i to nieco
    komplikuje zabawę dlatego rozglądam się za czymś wprost. STM32 ma 5V
    tollerant, ale to nie wystarczy, ponadto część pinów nie ma tego bajeru.