  • 1. Data: 2019-08-07 18:37:19
    Temat: Kinetis z serii E, gdzie kupić w detalu?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Dostanę gdzieś za sensowne pieniądze z przesyłką procesory z serii
    Kinetis E (konkretnie mają oznaczenie KE*)? Rozglądam się tu i tam i są
    np na digikey ale może ktoś wie gdzie jeszcze poszukać w jakimś
    niestandardowym miejscu? Strasza mnie 8 weeks i 80zł za delivery.

    PS. Potrzebuje ARMa na 5V do połatania dość specyficznego urządzenia.
    Tak wiem że mogę translować, ale potrzebuje tri state i to nieco
    komplikuje zabawę dlatego rozglądam się za czymś wprost. STM32 ma 5V
    tollerant, ale to nie wystarczy, ponadto część pinów nie ma tego bajeru.

  • 2. Data: 2019-08-07 19:05:26
    Temat: Re: Kinetis z serii E, gdzie kupić w detalu?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 07-Aug-19 18:37, heby wrote:
> [...]
    > komplikuje zabawę dlatego rozglądam się za czymś wprost. STM32 ma 5V
    > tollerant, ale to nie wystarczy, ponadto część pinów nie ma tego bajeru.

    Na przykład PSOC4 Cypressa

    Piotrek

  • 3. Data: 2019-08-07 19:14:26
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/08/2019 19:05, Piotrek wrote:
    > Na przykład PSOC4 Cypressa

    Dostępny detalicznie? Widzę np. mouser ma, ale ile kosztuje przesyłka ze
    3 sztuk? Nie potrafie znaleźć cennika.

  • 4. Data: 2019-08-07 19:16:56
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 07-Aug-19 19:14, heby wrote:

    > Dostępny detalicznie? Widzę np. mouser ma, ale ile kosztuje przesyłka ze
    > 3 sztuk? Nie potrafie znaleźć cennika.

    Farnell: za 2 dyszki (czy jakoś tak) masz na drugi dzień na biurku.

    P.

  • 5. Data: 2019-08-07 19:21:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/08/2019 19:16, Piotrek wrote:
    > Farnell: za 2 dyszki (czy jakoś tak) masz na drugi dzień na biurku.

    To jeszcze dopytam. Rozumiem że kod mogę kompilować gcc i normalnie
    linkować. Czy są narzędzia do programowania tych Cypressów działające na
    linuxie, bez instalacji ich środowiska?

    Pytam, bo miałem do czynienia z różnymi scalakami cypressa i była bieda
    pod kątem programowania, zawsze coś nie chciało działać, nie było
    programatora open source, itd itp. To stare dzieje, zraziłem się do
    cypressa po zobaczeniu ich narzędzi i braku alternatyw.

  • 6. Data: 2019-08-07 19:22:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 07-Aug-19 19:14, heby wrote:

    > Dostępny detalicznie? Widzę np. mouser ma, ale ile kosztuje przesyłka ze
    > 3 sztuk? Nie potrafie znaleźć cennika.

    Jeśli bawisz się w druciarstwo to łatwiej będzie Ci użyć np.
    CY8CKIT-049-42XX

    albo analogiczny kit z rodziny PSOC5LP bo PSOC4 ty tylko M0

    Piotrek

  • 7. Data: 2019-08-07 19:26:21
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 07-Aug-19 19:21, heby wrote:
> [...]
    > programatora open source, itd itp. To stare dzieje, zraziłem się do
    > cypressa po zobaczeniu ich narzędzi i braku alternatyw.

    W przypadku ich PSOCów używam narzędzi windowsowych ze względu na
    łatwość konfiguracji psoca (a jest co konfigurować) i - że tak powiem -
    głupoodporność.

    Piotrek

  • 8. Data: 2019-08-07 19:34:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/08/2019 19:22, Piotrek wrote:
    > albo analogiczny kit z rodziny PSOC5LP bo PSOC4 ty tylko M0

    Nie zależy mi na konkretnej ISA, byle by tylko istniał port gcc.

  • 9. Data: 2019-08-07 19:43:43
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    heby wrote:

    > To jeszcze dopytam. Rozumiem że kod mogę kompilować gcc i normalnie
    > linkować.

    Oficjalnie wspierane jest tylko C (GCC), dla C++ nie ma sensownego
    wsparcia. To bardzo duży minus tej architektury.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 10. Data: 2019-08-07 19:51:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 07/08/2019 19:43, Piotr Wyderski wrote:
    > Oficjalnie wspierane jest tylko C (GCC), dla C++ nie ma sensownego
    > wsparcia. To bardzo duży minus tej architektury.

    No to troche kiepsko, wracam więc z pytaniem o Kinetis. Widzę przy
    okazji że przegapiłem je w farnellu, jakim cudem nie wiem.