  • 1. Data: 2018-09-13 12:13:59
    Temat: Klakson
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=lLadDCN5P0g#t=01m30s

    nie wiem kto zatrabil ale nie byl to dobry pomysl

  • 2. Data: 2018-09-13 12:39:46
    Temat: Re: Klakson
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Sep 2018 03:13:59 -0700 (PDT), p...@g...com

    > nie wiem kto zatrabil ale nie byl to dobry pomysl

    Dobrym pomysłem to było nie wsiadanie za kółko kogoś kto nie potrafi z
    lusterka korzystać. Czekam aż znowu zaczenisz udowadniać winę kierowcy
    białej Skody, że znalazła się tam gdzie nie powinna.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-09-13 12:48:18
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-09-13 o 12:39, Myjk pisze:
> [...]
    > lusterka korzystać. Czekam aż znowu zaczenisz udowadniać winę kierowcy
    > białej Skody, że znalazła się tam gdzie nie powinna.

    No i po co ten kierowca chciał zmienić pas? Chciał wyprzedzić tego
    majaczącego w oddali motocyklistę?

  • 4. Data: 2018-09-13 12:54:28
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Sep 2018 03:13:59 -0700 (PDT), w
    <f...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=lLadDCN5P0g#t=01m30s
    >
    > nie wiem kto zatrabil ale nie byl to dobry pomysl

    Klakson raczej nic nie ma do rzeczy, biorąc pod uwagę czas reakcji kierowcy
    (chyba nawet ujemny).

  • 5. Data: 2018-09-13 12:59:43
    Od: p...@g...com

    --No i po co ten kierowca chciał zmienić pas? Chciał wyprzedzić tego
    majaczącego w oddali motocyklistę?

    tak, ostatnio mialem cos podobnego na 3-pasmowce, czubek w kamperze zobaczyl cos
    daleko z przodu i chcial zjechac na srodkowy ... po zjechaniu na prawy jechalem
    jeszcze kilkadziesiat sekund zanim zmienilem pas wiec wbrew pozorom taka *rezerwacja
    pasa* sie zdarza

  • 6. Data: 2018-09-13 13:03:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 13 Sep 2018 12:48:18 +0200, spider

    > No i po co ten kierowca chciał zmienić pas? Chciał wyprzedzić tego
    > majaczącego w oddali motocyklistę?

    Na to wygląda. I do tej pory nie rozumiem dlaczego ludzie w takich
    sytuacjach tak mocno szarpią kierownicą że aż doprowadzają do wytrącenia
    auta z toru jazdy, a jeszcze bardziej mnie zastanawia jak bardzo niesprawne
    auto musi być aby na gładkiej (i czystej) jak lustro jezdni w takiej
    sytuacji wylądować w rowie (hamulce tam ZTCW nie zagrały) więc wniosek jest
    taki że amory, względnie gumy, to musiał być zwyczajny śmietnik.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2018-09-13 14:32:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 13 Sep 2018 12:48:18 +0200, w <5b9a4074$0$614$65785112@news.neostrada.pl>,
    spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał(-a):

    > No i po co ten kierowca chciał zmienić pas? Chciał wyprzedzić tego
    > majaczącego w oddali motocyklistę?

    Raczej się zagapił (radio, komórka) itp.

  • 8. Data: 2018-09-13 16:24:02
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2018-09-13 12:13, p...@g...com wrote:

    > https://www.youtube.com/watch?v=lLadDCN5P0g#t=01m30s
    >
    > nie wiem kto zatrabil ale nie byl to dobry pomysl

    Lepszym niby bylby brak reakcji i zapewne dopuszczenie do kolizji
    w rezultacie z dwoma, a nie jednym rozbitkiem.

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2018-09-13 16:42:20
    Od: l...@g...com

    W dniu czwartek, 13 września 2018 14:35:58 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Raczej się zagapił (radio, komórka) itp.

    Jak zagapił, jak nawet dwa razy mrugnął kierunkowskazem ;-)

    Drogowa pizda i tyle, lusterek nie używa bo się od tego psują...

  • 10. Data: 2018-09-13 18:16:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.09.2018 o 12:13, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=lLadDCN5P0g#t=01m30s
    >
    > nie wiem kto zatrabil ale nie byl to dobry pomysl

    Dobry. Tylko nieogar ucierpiał, a nie niewinni. Zresztą sam klakson miał
    chyba dość luźny związek z konsekwencjami.

    Shrek